شایعه اخراج نیروی‌های کارگری معادن طبس به منظور برهم زدن جو کشور در آستانه انتخابات است

مدیرعامل طرح تجهیز معادن زغالسنگ طبس گفت: با وجود مشکلات اقتصادی کشور و عدم تامین منابع مالی در ازای فروش زغالسنگ تاکنون در مجموعه زغالسنگ نه تنها نیرویی اخراج نمی‌شود بلکه جذب کارگر نیز خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، محمدعلی عبداله زاده در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر طبس با مدیران طرح تجهیز معادن زغالسنگ طبس گفت: تاکنون درباره معضلات خصوصی سازی معادن یا ایراد به این طرح مصوب دولت هیچ نامه اعتراضی از هیچ مرجعی دریافت نکرده ام.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تصریح کرد: اگر قرار بر ضرر و زیان کارگر باشد حتی لحظه ای درنگ نخواهم کرد و در تامین حقوق کارگران کوتاه نخواهم آمد.

وی افزود: برخی شایعات که فقط با هدف زیر سوال بردن نظام و دولت صورت می گیرد مبنی بر اخراج کارگران معدنی است که البته هیچ مسوول مرتبطی ان را تایید نمی کند و اگر هم باشد بنده محکم در برابر این تصمیم می‌ایستم.

مدیرعامل طرح تجهیز معادن زغالسنگ طبس ضمن تکذیب خبر اخراج نیروی های کارگری معادن طبس در بخش های دولتی و خصوصی گفت: قطعا این شایعات به منظور برهم زدن جو کشور در آستانه انتخابات است.

رمضان کریتی ثانی با ارائه گزارشی از وضعیت مالی شرکت های تابعه زغالسنگ طبس گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی کشور و عدم تامین منابع مالی در ازای فروش زغالسنگ تاکنون در مجموعه زغالسنگ نه تنها نیرویی اخراج نمی شود بلکه جذب کارگر هم خواهیم داشت.

مدیرعامل طرح تجهیز تاکید کرد: واگذاری معادن طبس مصداق خصوصی سازی نیست و در واقع از وزارتخانه‌ای به وزارت‌خانه دیگر تحویل شده است و اگر اندک تعدیل موقتی در بخش های پیمانکاری بوده به دلیل سوء مدیریت همان شرکت پیمانکار بوده که مشکل آنها حل شده است.

وی با اشاره به اشتغال ۲۵۰۰ نیروی کار در معادن طبس تاکید کرد: در راستای دغدغه نماینده مردم در مجلس و مسئولان شهرستان طبس همواره امنیت شغلی نیروهای کاری مجموعه زغالسنگ تامین شده و خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: برخی شایعات بی اساس در حوزه معادن زغالسنگ طبس از سوی افراد غیر مسئول هدفمند و برای تخریب مطرح می شود که بنده تکذیب می کنم.

کریتی ثانی گفت: در نشستی رسانه ای وضعیت مطلوب و پیشرفت های شرکت زغالسنگ پروده طبس جهت پایان دادن به شایعات بی اساس برگزار خواهد شد.

6 دیدگاه دربارهٔ «شایعه اخراج نیروی‌های کارگری معادن طبس به منظور برهم زدن جو کشور در آستانه انتخابات است;

  1. سلام آقایان شورای شهر به عوض جلسه با مدیران زغال سنگ به فکر حقوق عقب افتاده نیروی های شرکتی وقرار دادی شهرداری باشند

    1. با سلام دروغه من اخراج نشدم ولی خدایی چند ماهه حقوق نگرفتم خوب اینو کجای دلم بذارم
      خداوکیلی خودمسئولین اگه ۱ماه حقوق نگیرن چیکار میکنن؟؟

  2. طرح تجهیز؟
    عجیبه هنوز نام شرکت زغاسنگ طبس رو اشتباه میزارین
    طرح تجهیز مربوط به ۱۵ سال پیشه
    نام رو اصلاح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 18 =