جنگ امروز سخت تر از دوران دفاع مقدس است

سردار سیدکاظم حسینی فر گفت: درست است که رو به رو جنگیدن دست خالی در مقابل دشمنی که مجهز است سخت است اما دشمن دیده میشود ولی در جنگ نرم دیدن وجود ندارد و دشمن به خانه ما نفوذ میکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سردار سیدکاظم حسینی فر معاون هماهنگ کننده سپاه ثامن الائمه خراسان رضوی در یادواره شهدای روستای اصفهک گفت: جنگ امروز سخت تر از دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: درست است که رو به رو جنگیدن دست خالی در مقابل دشمنی که مجهز است سخت است اما دشمن دیده میشود ولی در جنگ نرم دیدن وجود ندارد و دشمن به خانه ما نفوذ میکند.

وی گفت: باید همانند زمان دفاع مقدس که می گفتیم بند پوتین و کمربند را محکم ببندیم، اکنون نیز باید آن را محکم ببندیم چرا که جنگ امروز خیلی سخت تر از دوران دفاع مقدس است .

سردار سیدکاظم حسینی فر ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی هزاران کانال را به خانه ها می آورد واین گونه سم پخش میکنند، در گذشته اگر سیم میخواست اما حالا با وجود موبایل ها سیم هم نمیخواهد .

وی بیان کرد: وقتی ما در دوران دفاع مقدس ۱۰ عراقی را میگرفتیم پنجاه عراقی دیگر تسلیم میشدند اما الان داعش این گونه نیست چرا که مغز هایشان را شستشو داده اند.

سردار حسینی فر با بیان این که کلید دست رهبر انقلاب است تصریح کرد: چند سال پیش رهبر انقلاب فرمودند حجمه فرهنگی و جنگ نرم را مطرح کردند، هر حرفی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند برای ما راهگشا و کلید کار ماست نه آن کلیدی که برخی میگویند ولی در عمل چیز دیگری پیاده میشود.

وی با بیان این که باید شهدا را که با خدا معامله کرده اند الگو قرار دهیم گفت: تکلیف ما سنگین است و شهدا به گردن ما خیلی حق دارند حواسمان جمع باشد احترامشان و بزرگواریشان و در کارمان رسیدگی به امورشان و حفظ و پاسداری از خون شهدا تکلیف ماست .

وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: انتخابات در پیش است و مقام معظم رهبری نگران هستند مخصوصا برای مجلس خبرگان رهبری که برخی از هم اکنون شورای رهبری را مطرح کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثامن الائمه خراسان رضوی گفت: به کسی رای دهید که از اول انقلاب تا به امروز سرباز ولایت بوده است و نگوید من از ولایت بالاتر هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 9 =