مشارکت مردم، اساس کار برنامه های ستاد دهه فجر است/ +تصاویر

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: یکی از برنامه های خوب ستاد دهه فجر که مورد توجه قرار گرفته است مشارکت مردم در برنامه های اجتماعی و فرهنگی است و جشن های محله ای است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح پروژه‎های دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: تشکر و تبریک میگویم پیروزی بزرگ دولت تدبیر و امید در موضوع هسته ای و به فرجام رسیدن برجام که باعث شد در مقابل یاوه گویی های دشمن بایستند و تحریم هایی که گریبانگیر دولت و نظام بود برداشته شود.

وی افزود: ۲۲ بهمن و دهه فجر فرصت خوبی است که شور و نشاط انقلاب به نسل سوم و چهارم انتقال داده شود.

اخوان صفار تاکید کرد: یکی از برنامه های خوب ستاد دهه فجر که مورد توجه قرار گرفته است مشارکت مردم در برنامه های اجتماعی و فرهنگی است و جشن های محله ای است.

۷۱ پروژه قابل کلنگ زنی و افتتاح در شهرستان طبس

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در این ایام ۷۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ششصد هزار تومان است که و ۶۱ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد ۴۶۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات هزینه شده در بخش دولتی و ۱۰ با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۹۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از محل هزینه شده بخش خصوصی و تسهیلات واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: از مجموع تعداد ۷۱ پروژه ۲ پروژه قابل کلنگ زنی با اعتبار ۱۶۵ میلیون تومان و تعداد ۶۹ پروژه قابل افتتاح است.

حضور افراد شاخص در شهرستان 

اخوان صفار خاطرنشان کرد: در بیستم بهمن با حضور استاندار خراسان جنوبی، در هجدهم بهمن با حضور معـاون امـور دهیاری‌های سـازمان شهـرداری‌ها و دهیـاری‌های کشور پروژه هایی در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد.

۵۷ صندوق اخذ رای در شهرستان 

فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: تعداد ۵۷ صندوق اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی در بخش مرکزی تعداد ۳۲ در دیهوک ۱۲ و در بخش دستگردان تعداد ۱۳ صندوق قرار خواهد گرفت.

۵۰۹۹۶ نفر واجد شرایط رای شهرستان

وی گفت: تعداد واجدین شرایط حق رای در شهرستان طبس ۵۰ هزار و ۹۹۶ هزار نفر است و تعداد رای اولی ها هزار ۳۱ نفر است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس اظهار داشت: ۱۲۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان طبس دخیل هستند و مشارکت دارند.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =