افتتاح ۷۴ طرح اشتغال زایی و خود کفایی در طبس

در سومین روز از دهه مبارک فجر، ۷۴ طرح اشتغال زایی و خود کفایی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰میلیون ریال به طور همزمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، صبح امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۷۴ طرح خود اشتغالی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در مجتمع حضرت مهدی (عج) با حضور جمع کثیری از مسئولین شهرستان، روسا و کارمندان ادارات به بهره برداری رسید.

احمد رفیعی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس در این مراسم اظهار داشت: پیرو خواستها ومنویات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ کرامت انسانی وهمچنین اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای برنامه ها و اهداف کمیته امداد، این طرح های به بهره برداری رسید تا به این وسیله عده ای مشغول به کار شوند.

وی همچنین افزود در حال حاضر ۱۷۵۰ طرح اشتغال در طبس تحت نظارت کمیته امداد این شهرستان فعالیت میکند.

رفیعی افزود: در ۱۰ ماهه گذشته از محل اعتبارات قرض الحسنه ۶۷۰ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال این کمیته از طرح های تشویقی و مزایای بیمه تأمین اجتماعی برخوردارشده اند.

دراین مراسم ۳ دستگاه تراکتور که با ۱۴۱ میلیون تومان تسهیلات تهیه شده بود، به صاحبان آن تحویل و ۹ سری جهیزیه به نو عروسان یتیم اهداء شد.

در ادامه با تقدیم لوح تقدیر به دکتر سید محمد ناصر رضوی حیدری، مدیر عامل صندوق قرض الحسنه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان طبس از واگذاری ۳۷ فقره تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد توسط این صندوق، تقدیر و تشکر شد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی نیز از توانمندی های دختران و زنان سرپرست خانوار بر پا بود که مورد بازدید حضار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =