اولین گروه هنری روستایی طبس / +تصاویر

گروه هنری کویر پایگاه شهید دستغیب روستای الله آباد، اولین گروه هنری روستایی در برگزاری جشن‌های دهه فجر در شهر طبس است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، جواد زمانیان مسئول و نویسنده و کارگردان این گروه هنری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری طبس بیان داشت: گروه هنری کویر روستای الله آباد هر ساله و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با برپایی جشن و جُنگ سعی در زنده نگه داشتن یاد و خاطرات انقلاب و گسترش نشاط در این ایام فرخنده داشته و تا حدودی در این راه موفق بوده ایم.

P1360353

وی گفت: ما حتی توانسته‌ایم برنامه های این گروه هنری را در سطح شهر و روستاهای همجوار نیز به معرض دید مردم قرار دهیم.

P1360471

زمانیان گفت: این گروه هنری فعالیت های خود را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در طول تمامی این سالها ادامه داده و اولین گروه هنری روستایی بوده که در برگزاری اینگونه جشن ها فعالیت داشته و باعث اشاعه ی آن به دیگر روستاهای شهرستان گردیده است.

P1360528

وی ادامه داد: در تمامی این دوران از ظرفیت‌های موجود و جوانان هنرمند در این روستا استفاده نموده و از همرایی و مساعدت مسئولین مربوط نیز بهره‌مند شده است و تمامی این موفقیت‌ها را در درجه اول از عنایات پروردگار و نظام مقدس جمهوری اسلامی و جوانان پرنشاط و هنرمند روستا و در نهایت تلاش و حمایت مردم و نهادهای ذیربط می دانیم.

P1360386

جواد زمانیان مسئول گروه هنری کویر روستای الله آباد گفت: این گروه هنری سعی کرده.مسائل روز جامعه را از قبیل مذهبی اقتصادی سیاسی فرهنگی و… در قالب هنرهای نمایشی ارائه کند و بتواند نقش آفرینی خوبی در ارتقاء فرهنگ اینگونه مسائل داشته و قدمی هر چند کوچک در راه اهداف نظام انقلاب اسلامی و اهداف بلند آن بردارد.

P1360499

وی درباره جزئیات زمان برگزاری نمایش این گروه هنری نیز گفت: اجرای گروه هنری برادران برای عموم روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۱، ۲۲ و ۲۳ بهمن‌ماه ساعت ۲۰ الی ۲۲ شامل نمایشنامه‌های طنز سیاه بخت، آرایشگاه سیار، اخبار آبادی، سرود محلی، مسابقه و… است.

P1360366

به گفته زمانیان چند سالی است که گروه هنری خواهران این پایگاه نیز تشکیل شده است و نمایش‌های طنز، مسابقه و اخبار محلی، ویژه بانوان اجرا می‌کنند.

P1360364

جواد زمانیان ضمن تبریک این ایام الله دهه مبارک فجر ابراز امیدواری کرد تا در ادامه این راه شاهد حمایت بیش از پیش مردم خوب فهیم و سختکوش روستا و همچنین مسئولین شهرستان بوده و در این راه از دوستان هنرمند و خلاق درخواست همیاری در ارتقاء هر چه بیشتر این هنر و کمک در ارائه بهتر این جشن ها از لحاظ کمی و کیفی را نمود.

4 دیدگاه دربارهٔ «اولین گروه هنری روستایی طبس / +تصاویر;

  1. با سلام
    خدا قوت به شما آقای زمانیان
    انشاءالله در تمامی مراحل زندگی موفق باشید و این مدل مراسم و مجالس رو ادامه بدهید .

  2. تا جایی که ما می دانیم فک نکنم از جوانان استقبالی شده باشد !حالا
    دستشون درد نکنه ولی اگه طبق گفته هاشون از جوانان و نوجوانان نیز استفاده می کردند خیلی بهتر می شد !
    هر چند که این کامنت تو سایت گذاشته نمیشه
    ولی وظیفه ما این بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =