کاندیداها در صحنه رقابت چارچوب ها را حفظ کنند

معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: کاندیداها در صحنه رقابت چارچوب ها را حفظ کنند و خود را عرضه کنند و خدای نخواسته تخریب دیگران را انجام ندهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، محمد حسینی معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم طبس گفت: در طول ۳۷ سالی که از عمر پربرکت این نظام مقدس که بر خون شهدا استوار است گذشته است تقریبا بخش اعظمی از قدرت های دنیا به خصوص غرب و حتی شرق عالم این بوده است که این حرکت و خیزش جهت دار و استخوان دار بر پایه دین را سرکوب کنند.

وی افزود: البته حضور جدی مردم در صحنه به ویژه ۸ سال دفاع مقدس نشان داد که قدرت های جهان اگر حتی غرب و شرق با هم بر عراق اجماع کنند و علیه این نظام وارد صحنه نبرد مستقیم شوند نمیتوانند حریف این ملت شوند.

وی ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی تصمیمشان بر این شد بخش اول اقتصاد مردم، معیشت ملت و زیرساخت های این کشور را تحت فشار قرار دهند، و فکر کردند این ملت ناراضی خواهد شد و آنها خواهند توانست نیات خودشان را در این کشور پیاده کنند اما مقاومت ملت ایران با پرچمداری رهبری هوشمند اثبات کرد که این جریانات نمیتواند این کشور و ملت را به زانو در آورد.

وی با اشاره برجام و سخنان اخیر مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: تیم مذاکره کننده انسان های شجاع، متدین و مورد اعتماد هستند و اگر قدرت های بزرگ امروز تحریم های ظالمانه را برداشتند صدقه به ما ندادند حق ما را به ما دادند.

وی گفت: امروز آنچه را که لازمه این نظام مقدس است و موجب توسعه و بالندگی و رشد این کشور میشود وحدت امت اسلامی است، مبادا برای مسائل جزئی مسائل اساسی کشور فراموش شود و در کشتی که نشسته ایم همه با هم هستیم.

معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه و تشکر از کاندیداهایی که در صحنه رقابت حضور پیدا کردند گفت: کاندیداها در صحنه رقابت چارچوب ها را حفظ کنند و خود را عرضه کنند و خدای نخواسته تخریب دیگران را انجام ندهند.

وی خطاب به هواداران و طرفداران کاندیداها نیز گفت: دقت و توجه کنید میدان انتخابات میدان جنگ و مخالفت نیست بلکه یک رقابت دوستانه با رفاقت است و مبادا طوری عمل کنیم که آثار این اقدامات و آثار منفی آن پس از انتخابات در صحنه اجتماع بماند.

وی گفت: باید مواظب جریان های بیرون مرزها باشید آنها خیال هایی در سر دارند جریاناتی را سازماندهی میکنند، شایعاتی را پخش میکنند باید مواظب باشید متاثر از این جریانات معاند نظام مقدس اسلامی قرار نگیرید و دقت کنیم به عنوان یک تکلیف در صحنه حضور داشته باشیم.

وی گفت: امیدواریم به فضل خداوند در پای صندوق های رأی در هفت اسفند با حضور پرشور و با نشاط انتخاباتی خوب و حتی بهتر از گذشته را رقم بزنیم.

دیدگاهی در “کاندیداها در صحنه رقابت چارچوب ها را حفظ کنند

  1. اول اخلاق انتخاباتی خودتون رو درست کنید بعد شعار بدید اقای محترم.وقتی شخص ******در شهرستان قاین از کاندیدی خاص حمایت میکنه پس دیگر توقع بیجا از مردم نداشته باشید.وسلام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =