بیش از ۷۲ درصد از مردم استان در پای صندوق های رای حاضر شدند+جدول نتایج شمارش آراء

استاندارخراسان جنوبی در جمع خبرنگاران استان ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای گفت: بیش از ۷۲ درصد از مردم استان در پای صندوق های رای حاضر شدند که این حضور را باید قدر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، وجه اله خدمتگزار، با بیان اینکه منتخبین مردم برای توسعه استان از تمام ظرفیت کاری خود استفاده کنند به نتایج انتخابات در حوزه های انتخابیه استان اشاره کرد و افزود: در صورتیکه در مورد نتایج انتخابات اعتراضی وجود داشته باشد، هیات های بازرسی ، اجرایی و نیز دستگاه های اجرایی ذی ربط آماده دریافت شکایات و اعتراضات کاندیداها در مهلت قانونی خواهند بود.

وی به نتایج شمارش آرای انتخابات در حوزه های انتخابیه استان اشاره کرد و ادامه داد: کل آرای صحیح ماخوذه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۱۷۲ هزار و ۵۴۳ رأی بوده است که محمد باقر عبادی با ۵۹ هزار و ۳۶۱ رأی به عنوان کاندید منتخب مردم معرفی شد.

وی تصریح کرد:در این حوزه انتخابیه دکتر محمدرضا مجیدی با ۵۸ هزار و ۸۴۹ رأی به عنوان نفر دوم، حمید آیتی با ۳۲ هزار و ۷۰۰ رأی به عنوان نفر سوم و ابراهیم تقی زاده با ۷ هزار و ۴۲ رأی در جایگاه چهارم هستند.

وی خاطر نشان ساخت: همچینین در این حوزه غلامحسین توکلی ۷ هزار و شش رأی به عنوان نفر پنجم ، علی رضایی با ۳ هزار و ۵۰۰ رأی به عنوان نفر ششم، روح الله ایزدخواه با ۲ هزار و ۹۲۱ رأی به عنوان نفر هفتم و سید جعفر محمودی نیزبا یک هزار و ۱۶۴ رأی را به عنوان نفر هشتم معرفی شدند.

وی به نتایج آراء در حوزه انتخابیه فردوس ،طبس،سرایان و بشرویه اشاره کرد و ادامه داد: کل آرای صحیح در این حوزه ۱۰۴ هزار و ۲۱۴ رای بوده است که محمدرضا امیرحسنخانی با کسب ۵۱ هزار و ۶۱۵ رای به عنوان منتخب مردم معرفی شد ،همچنین در این حوزه روح اله دوست حسینی با ۱۸ هزار ۴۲۴ رای به عنوان نفر دوم، محمد علی عبداله زاده با کسب ۱۶ هزار و ۹۶ رای به عنوان نفر سوم و مجید نصیرایی با ۱۱ هزار و ۴۳۵ رای به عنوان نفر چهارم در این حوزه معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این حوزه انتخابیه حسین آهنین جگر با ۴۶۰۴ رای به عنوان نفر پنجم، سید هاشم طبسی با ۹۸۶ رای به عنوان نفر ششم ، سید مجتبی عراقی زاده با ۶۷۶ رای به عنوان نفر هفتم و مهدی زمانی با ۳۷۸ رای به عنوان نفر هشتم در این حوزه انتخابیه معرفی شدند.

مقام عالی دولت در استان ، به اعلام نتایج در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه نیز از مجموع ۸۵ هزار و ۲۱۶ رای صحیح ماخوذه، فرهاد فلاحتی با کسب ۳۰هزار و ۱۲ رای به عنوان نفر اول و منتحب مردم معرفی شد ، همچنین جواد هروی با کسب ۲۷ هزار و ۴۴۸ رای به عنوان نفر دوم، علی اسماعیلی با ۲۲ هزار و ۶۳۸ رای به عنوان نفر سوم و محمد علی قوی با ۱۷۸۸ رای به عنوان نفر چهارم معرفی شدند.

خدمتگزار ادامه داد: در این حوزه انتخابیه محمد حسین احمدزاده فرد با ۱۷۰۱ رای به عنوان نفر پنجم، محمدرضا عرب پور با ۱۳۴۱ رای به عنوان نفر ششم، مهدی بلوطی با ۱۶۴ رای به عنوان نفر هفتم و محسن علوی قائنی با ۱۲۴ رای به عنوان نفر هشتم معرفی شدند.

وی به اعلام نتایج در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه اشاره کرد و ادامه داد: از کل ۵۴ هزار و ۹۶۳رای صحیح ماخوذه در این حوزه انتخابیه، نظر افضلی با کسب ۱۹ هزار و ۵۵۳ رای به عنوان نفر اول و منتخب مردم معرفی شد، همچنین مصطفی نخعی با ۱۵ هزار و ۸۶۰ رای به عنوان نفر دوم، محمداسماعیل اعزازی با ۷۵۶۶ رای به عنوان نفر سوم ، محمد حسین زارعی با ۲۷۰۶ رای به عنوان نفر چهارم و حسین رضا نخعی نیز با ۲۳۰۲ رای به عنوان نفر پنجم در این حوزه معرفی شدند.

وی ادامه داد: در این حوزه خانم فاطمه بارانی خالص با ۱۷۸۸ رای به عنوان نفر ششم، مراد هاشم زهی با ۱۶۴۹ رای به عنوان نفر هفتم، مهدی مومنی با ۱۳۴۱ رای به عنوان نفر هشتم، مهدی محمدی با ۱۳۰۴ رای به عنوان نفر نهم و مهدی مودی با ۸۹۴ رای به عنوان نفر دهم در این حوزه انتخابیه معرفی شدند.

وی به نتایج پنجمین دروه مجلس خبرگان رهبری در استان اشاره کرد و افزود: در مجلس خبرگان رهبری نیز از مجموع کل ۴۰۶ هزار و ۱۳۱ رای صحیح ماخوذه ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی با ۳۲۵ هزار و ۴۸ رأی از حوزه خراسان جنوبی به مجلس خبرگان رهبری راه یافت و حجت الاسلام ربانی نیز با ۸۱ هزار و ۸۳ رأی در جایگاه دوم قرار گرفت.

جداول:

(جهت بزرگنمایی بر روی جداول کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =