آرزوهای خبری برای سال جدید؛ خدا کند امسال قحطی بیاید!

آرزوی «پایگاه خبری طبس» برای طبس مهربان و دوست داشتنی در سال ۹۵، فراوانی تیترهای سرشار از امید و نیک بختی، و قحطی خبرهای ناخوشایند است.

همراهان عزیز پایگاه اطلاع‌رسانی طبس؛

سلام به قلب پرمهرتان، به حوصله و نگاه تیز بینتان که همواره بهترین و دقیق‌ترین ناظر اخبار و موضوعاتمان بوده و هست و از همه مهم‌تر اینکه اشتیاق به دیده و خوانده شدن از سمت و سوی شما داوران همیشگی‌مان، عشق به فعالیت، جنبش، تحریر و تازگی نوشتار و عکاسی را هر روز و هر لحظه در دل‌هایمان بیشتر کرده ومی‌کند.

سایت خبری اینترنتی «طبس»، با تکیه بر دلهای بزرگ مردمان بهاری این خطه تابستانی، پا به عرصه فعال و پویای خبر گذاشت تا بتواند گوشه‌ای هرچند کوچک از اتفاقات روز شهرمان را با هدف بهتر شدن، توسعه، پیشرفت و همکاری و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولین، به تصویر کشد تا شاید ذره‌ای و فقط ذره‌ای، دین خود را به مردم خوب این شهرستان ادا کند.

امروز و در آستانه سال نو، «پایگاه اطلاع‌رسانی طبس» می‌خواهد سهمی کوچک از مهربانی شما داشته باشد.

لحظه‌ای در کنارتان بودن، یک سال انرژی و توان فعالیت را در رگ‌های این قلب اینترنتی جاری و عشق به حرکت در سال جدید را برایمان صد چندان می‌کند.

دفتر سال ۱۳۹۴ باتمامی اخبار و اتفاقات خوب و بدش بسته شد و تمام جنب و جوش‌هایش به خاطره‌ای بدل شد.

خاطرهایی خوب و گاهی غم انگیز از اخبار شاد و غمگین آن روزها، که شاید باز هم از فکر بعضی‌هایش حیرت کنیم، مانند هفته ای پر حادثه که در آن ۱۷ همشهریمان در چهار حادثه رانندگی کشته و زخمی شدند و همچنین غمی که در این پایان سال با از دست دادن عالم بزرگ آیت الله واعظ طبسی بر دلهایمان نشست.

و قطعا از یادآوری برخی خبرهای نود و چهاری، بسیار شاد خواهیم بود و آرزویمان تداوم آن در سال‌های آتی…

خبرهایی خوش مثل شنیدن آوای آغاز وحدت و همدلی در روزهای پایانی سالِ همدلی و همزبانی.

آرزوی «پایگاه خبری طبس» برای طبس زیبا و دوست داشتنی درسال ۹۵، فراوانی تیترهای سرشار از امید و نیک‌بختی و قحطی خبرهای ناخوشایند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =