۱۴۵ زوج طبسی در سال ۹۴ از وام با کارمزد یک درصد بهره‌مند شدند

مدیرعامل صندوق‌های قرض الحسنه ولیعصر طبس و قدس فهالنج گفت: در سال گذشته به ۱۴۵ زوج طبسی مبلغ پنج میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال وام با کارمزد یک درصد پرداخت شده است.

سیدمحمدناصر رضوی‌حیدری در گفتگو با پایگاه خبری طبس گفت: در سال ۹۴ تعداد ۱۰۳ زوج طبسی از صندوق قرض الحسنه ولیعصر(عج) طبس و ۴۲ زوج نیز از صندوق قرض الحسنه قدس فهالنج وام ازدواج دریافت نموده اند.

وی با بیان این که کلیه انواع وام‌های قرض الحسنه در صندوق‌های قرض الحسنه ولیعصر طبس و قدس فهالنج با کارمزد یک درصد پرداخت می‌شود افزود: بیشترین وام داده شده در سالی که گذشت مربوط به وام اداء دین بود که طی آن ۷۷ میلیارد و ۵۹ میلیون ریال به دو هزار و ۵۴۵ نفر پرداخت شد.

وی ادامه داد: در مجموع صندوق‌های قرض الحسنه ولیعصر طبس و قدس فهالنج در سال گذشته به چهار هزار و ۴۹۸ نفر مبلغ ۱۴۸ میلیارد و ۶۱۷ میلیون و ۷۸۹ هزار ریال وام پرداخته است.

مدیرعامل صندوق‌های قرض الحسنه ولیعصر طبس و قدس فهالنج گفت: در سال جاری نیز در راستای ترویج و تسهیل امر ازدواج در میان زوج‌های جوان، به کلیه مزدوجین ساکن در روستاهای فهالنج و کریت که تاریخ ازدواج آنان از ۹۴/۱۲/۱ تا ۹۵/۱۱/۳۰ باشد.تسهیلات قرض الحسنه ۱۵ میلیون ریالی با کارمزد یک درصد و در اقساط ۱۵ ماهه بدون هرگونه سپرده گذاری از محل منابع داخلی صندوق و پشتیبانی تعدادی از خیرین دارای حساب نزد صندوق پرداخت می‌نماید.

وی از پرداخت این وام به مزدوجین ساکن شهر طبس خبر داد و افزود: در صندوق ولیعصر طبس نیز ارائه وام ازدواج برای ساکنین بخش مرکزی را در حال پیگیری هستیم و پس از تصویب هیات مدیره در سایت sgvt.ir اطلاع رسانی می‌شود.

رضوی‌حیدری گفت: از عموم مردم و خیرین تقاضا دارم با افتتاح حساب نزد صندوق ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی قرض‌الحسنه از مزایای آن از قبیل دریافت وام قرض الحسنه با کارمزد یک درصد استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =