لزوم گرامیداشت حادثه صحرای طبس به صورت ملی

معاون استاندار خراسان جنوبی به مراسم بزرگداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت اشاره کرد و گفت: حادثه صحرای طبس از مسائلی است که باید به درستی منتقل شود و چرائی اینکه چرا این حادثه رخ داد به خوبی تبیین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از شبستان، محمد حسینی امروز (۲۴ فروردین) در ستاد گرامیداشت آزادسازی خرشهر با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: باید برای تحقق این شعار ابتدا تبیین درستی از اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و بعد از آن اقدامات لازم را انجام دهیم در غیر این صورت اقدامات ما موثر نخواهد بود.

وی افزود: باید اقتصاد درون‌زا و خوداتکا برای کشور پایه‌ریزی شود چرا که این امر برای عزت و اقتدار نظام اسلامی بسیار مهم و با اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نقطه عطف و اوج رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: باید ستادهای بزرگداشت این روز در شهرستان‌های استان تشکیل شود و با هماهنگی دبیرخانه مراسم سوم خرداد برنامه‌ریزی کنند.

حسینی به مراسم بزرگداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت اشاره کرد و بیان داشت: روش انتقال پیام حادثه طوفان شن که در سال ۵۹ در صحرای طبس رخ داد و موجب شکست توطئه امریکا شد باید از این منظر باشد که اگر فضای حاکم بر مردم و رهبر کشوری الهی باشد قطعاً خداوند با امدادهای غیبی خود از آنان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای جامعه تبیین شود که در آغاز انقلاب اسلامی مردم نگاه خدایی داشتند، تصریح کرد: حادثه صحرای طبس از مسائلی است که باید به درستی منتقل شود و چرائی اینکه چرا این حادثه رخ داد به خوبی تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امروز نظام اسلامی مورد هجمه ارتباطات دنیا قرار دارد و ما باید در این شرایط به گونه ای عمل کنیم که جوانان باورهای و تاریخ و مسیر خود را در این فضای غبارآلود گم نکنند.

حسینی با اشاره به اینکه بهترین پیام برای شنونده پیام غیر مستقیم است، گفت: باید از فرازهای پر افتخار انقلاب اسلامی به خوبی استفاده و بهره‌برداری کنیم و بسترساز حضور مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع مراسم سالروز ۵ اردیبهشت و صحرای طبس باید با نگاه ملی به صورت کیفی برنامه‌ریزی شود، بیان کرد: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید برای اجرای بهتر برنامه های طبس همکاری و در بخش خدمت‌رسانی و حمل و نقل کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از هلال احمر و اورژانس درخواست کرد در محل برگزاری مراسم صحرای طبس حضور داشته باشند و نهادهای فرهنگی نیز در بحث فضاسازی اقدامات مناسبی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =