قوای نظامی روز به روز برای دفاع و حفظ مملکت اسلامی تقویت خواهد شد

امام جمعه طبس گفت: آمریکای جنایتکار که همیشه در حال تهدید است اکنون مسئله نظامی را مورد تهدید قرار داده اما بداند که این محقق نمیشود و قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران روز به روز برای دفاع و حفظ مملکت اسلامی تقویت خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: ماه رجب از ماه های حرام است که حرمت ذاتی دارد از این جهت که از روز اولی که خداوند بنای این عالم را گذاشته است چهار ماه را با حرمت بیشتر آفریده که ماه رجب یکی از آنها است.

وی افزود: ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) از نظر نوع ولادت و مکان تولد استثنایی و بی سابقه در تاریخ است همانطور که جایگاه ایشان در عالم خلقت منحصر به فرد است.

امام جمعه طبس با تاکید بر الگوگیری از زندگی امام علی (ع) گفت: اقتصاد مقاومتی این چرخه ارزشی که امسال نیز به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، باید مسئولین از زندگی ایشان الگو گیری کنند.

وی با گرامیداشت روز ارتش گفت: بیست و نهم فروردین روز ارتش است، نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و بسیج و دیگر نیروهای نظامی همه ارزشمند هستند و جایگاه بسیار بالایی دارند.

وی یادآور داد: در سطح استان رزمایشی توسط نیروهای سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد و با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: آمریکای جنایتکار که همیشه در حال تهدید است اکنون مسئله نظامی را مورد تهدید قرار داده اما بداند که این محقق نمیشود و قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران روز به روز برای دفاع و حفظ مملکت اسلامی تقویت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تاسیس سپاه اشاره کرد و گفت: دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه است که جایگاه عظیمی دارد و برنامه ها و مسئولیت های گسترده ای دارد.

امام جمعه طبس با گرامیداشت این روز گفت: عرصه نظامی، امنیتی، فناوری علمی و دفاعی، اقتصادی و سازندگی، فرهنگی و عرصه سیاسی از حوزه های مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز انقلاب فرهنگی در دوم اردیبهشت سال ۵۹ اشاره نمود و گفت: انقلاب فرهنگی برای مصون سازی فرهنگی است نه اینکه برخی دانشگاهیان به کنسرت و اردوهای مختلط بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =