خودفروختگان اتحادیه عرب زیر تیغ انقلابهای منطقه

خودفروختگان اتحادیه عرب زیر تیغ انقلابهای منطقه

محمد کریم عابدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه اتحادیه عرب با گرفتار شدن در دام لابی صهیونیست ها هویتش را از دست داده است و در باشگاه صهیونیست ها کار می کند، گفت: اتحادیه عربی که برای مبارزه با صهیونیست ها شکل گرفته بود امروز مقابل سوریه ایستاده است در حالی که این اتحادیه بدون کشور پیشرو و مقتدری مثل سوریه مفهومی ندارد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سوریه ۷۰ سال است که در نوک پیکان تهاجم صهیونیست ها قرار گرفته و همیشه هزینه های بالایی برای مهار این رژیم داده است، افزود: سران اتحادیه عرب برای کشوری توطئه می کنند که کمک زیادی برای آزاد کردن جنوب لبنان از اشغال صهیونیست ها کرده است و همیشه معبر امنی برای آوارگان فلسطینی می باشد.

وی ادامه داد: در حالی که هنوز بخشی از خاک کشور سوریه در اختیار رژیم صهیونیستی است اتحادیه عرب به نفع رژیم صهیونیستی در قبال سوریه توطئه می کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس هشتم ، ادامه داد: مردم عرب به خوبی می دانند که سوریه سالهاست در جبهه مقابا اسراییل ایستاده است و پاسخ شیوخ عرب و این توطئه سران اتحادیه عرب را خود ملت عرب باید بدهند.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم با بیان اینکه این اقدام اتحادیه عرب که سراپا خود را در اختیار آمریکا و صهیونیست ها قرار داده و نقشه های آنها را پیاده می کند لکه ننگی است برای جامعه عرب که در تاریخ اعراب ثبت خواهد شد تصریح کرد: این سازش کاران با رژیم صهیونیستی نه تنها امروز دولت و مردم سوریه را یاری نمی کنند بلکه سلاح و پول های بادآورده را برای مخالفان سوریه می فرستند تا ضمن ایجاد ناآرامی در این کشور مظهر مقاومت را به زیر بکشند و سوریه را به معبر امنی برای صهیونیستها تبدیل کنند.

کرمی با بیان اینکه سوریه نیازی به دخالت نیروهای حافظ صلح در کشورش ندارد، گفت: این کشور، کشور مقتدری است که با یک سری اصلاحات در قوانین می تواند آرامش را به کشور باز گرداند. این همان چیزی است که بشار اسد طرح آن را ارائه کرده است.

تیغ انقلابهای منطقه، خود فروختگان اتحادیه عرب را به زیر می‌کشاند

وی بهترین راهکار مقابله با خودفروختگان اتحادیه عرب را قیام ملت های عرب منطقه عنوان کرد و ادامه داد: باید همه ملت های منطقه که شیوخشان را از حاکمیت های دست نشانده به زیر کشانده اند مثل عراق، مصر، یمن و سایر کشورها پاسخ کوبنده ای به این اتحادیه بدهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم ، ادامه داد: در صورت دخالت نیروهای حافظ صلح در سوریه همان قضایایی که در عراق و افغانستان اتفاق افتاد، تکرار می‌شود بنابراین ملت سوریه به این خفت و خواری تن نخواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =