صوت/ هشدار کم آبی به گویش طبسی از زبان «پریزاد طبسی»

«عباسعلی قادری» متخلص به «پریزاد طبسی» در پی هشدارهای مداوم اداره آب و فاضلاب طبس مبنی بر کم آبی و لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب، شعری را به گویش شیرین طبسی سرود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، «عباسعلی قادری» متخلص به «پریزاد طبسی» در پی هشدارهای مداوم اداره آب و فاضلاب طبس مبنی بر کم آبی و لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب، شعری را به گویش شیرین طبسی در این رابطه سرود.

دریافت فایل صوتی (با حجم ۲.۶۵ مگابایت)

7 دیدگاه دربارهٔ «صوت/ هشدار کم آبی به گویش طبسی از زبان «پریزاد طبسی»;

  1. پس شما می فرماییداگر به یزدبرگردیم طبس به دریا وصل خواهدشدوطبس پراب خواهدشد ودیگر کمبود اب درطبس وجود نخواهدداشت وشاید هم ابرها راروی یزد بارور می کنند تابه طبس نرسد وروی یزد ببارد

  2. ربطی نداره.جزو یزد هم که بودیم مشکل اب وجود داشت پس چرا حل نشد.تمامی شهرهای کویری یزد و خراسان و کرمان مشکل اب دارند و این مشکل در قالب طرح ملی باید حل بشه نه یزد و خراسان.اینا یک صدم اعتبار هم از محل استان نمی تونن هزینه کنند.چون ندارن که هزینه کنن و تنها به یزد و خراسان هم بر نمی گرده.پس لطفا بحث استان ها رو قاطی مسئله اب نکنید.

    1. لازمه بدونید که طرح انتقال آب ازکارون به طبس ، از زمان استان یزد مطرح شد. کمی از تعصبتان بکاهید و خودتان را مردم نپندارید. .

      1. عقاب تیز پرواز عزیز گفتن حرف اسونه.ولی عمل کردن به ان هنره.بیست ساله دیگه هم توی یزد می بودیم خبری از اب نبود.شما فقط ظاهر قضیه و این که قراره اب از خط دوم یزد به طبس بیاد رو توی ذهن تون گرفتین غافل از این که هنوز این طرح شروع نشده و ده سال دیگه هم به طبس نمی رسه.بحث انتقال اب به خراسان جنوبی هم مطرح شده.پس چرا از اون نمی گین و حمایت نمی کنین.به هر حال هر کسی نظری داره.لطفا به نظرات بقیه هم احترام گذاشته و منطقی باشید.

  3. وقتی حاضر به شنیدن صدای مردم برای بازگشت به استان یزد نیستند و در حق توابعشان دیهوک و عشق آباد بزرگترین ستم را می کنند . باید هم طبس بی آب بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پنج =