ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی حضرت ابوالفضل(ع) بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت ابوالفضل(ع) در صحنه کربلا ولایت‌پذیری و بصیرت ایشان از امام زمان خود بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی صادق‌احمدی ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و تقارن آن با روز پاسدار و جانباز، اظهار داشت: ولایت‌مداری، مهم‌ترین ویژگی حضرت ابوالفضل(ع) بود که ولی زمان خود را امام حسین(ع) می‌دانست.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت ابوالفضل(ع) در صحنه کربلا ولایت‌پذیری و بصیرت ایشان از امام زمان خود بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با توجه به روایتی به نقل از آیت‌الله مشکینی در آخرین شب قدر زندگی خود، گفت: آیت‌الله مشکینی فرمودند، در دنیا در میان اعمال مستحبی، هیچ عملی بالاتر از زیارت امام حسین(ع) نیست.

صادق احمدی گفت: دلیل این همه مرحمت خداوند به امام حسین(ع) به خاطر این بوده که امام حسین(ع) تمام زندگی، جان، مال و فرزندان خود را در راه خداوند فدا کرده است تا اسلام زنده بماند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نیز پاسدار واقعی کسی است.که بتواند برای حفظ اسلام تمام توان و تلاش خود را وقف کند تا درخت اسلام روزبه‌روز تنومندتر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس یادآور شد: در شرایط فعلی برای حفظ انقلاب، تقویت اقتصاد مقاومتی و بهترین جهاد، مصرف کالای ایرانی بوده و دو شاخصه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بصیرت و ولایت‌مداری است.

صادق‌احمدی نیروهای سپاه را یکی از وفادارترین نیروها در دوران انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: سپاه در طول انقلاب در هر زمان و مکان که انقلاب به کمک نیازی داشته وارد شده و موفق بوده است و امروزه یک قشر از پاسداران واقعی ما در سوریه و عراق مشغول جهاد هستند و با به خطر انداختن جان خود در این راه از انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 14 =