۲۹۰ برگزیده مسابقه ورزشی برون مدرسه‌ای شهرستان طبس تجلیل شدند

مسابقات ورزشی برون مدرسه ای شهرستان طبس که از دهه فجر سال ۹۴ آغاز شده بود، روز چهارشنبه در مراسمی از ۲۹۰ نفر برگزیدگان آن تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش طبس در این مراسم گفت: به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و جوانان و همسو با برنامه های هیات ورزشی دانش آموزی، المپیاد ورزشی برون مدرسه ای با اولویت و تاکید بر رشته های پایه برگزار شد.

مهدی الاهی با قدردانی از همکاری مدیران و دبیران مدارس طبس در برگزاری مسابقات افزود: حضور اکثریت مدارس در مقاطع مختلف در مسابقات ورزشی برون مدرسه ای نشانگر اهمیت جایگاه خاص ورزش در بین دانش آموزان است.و همچنین باعث تحرک و پویایی دانش آموزان و حس رقابت سالم خواهد شد.

وی گفت: برگزاری چنین رقابت هایی در سطح وسیع و گسترده و با توجه به امکانات محدود و فضای کم ورزشی در شهرستان محقق نخواهد شد مگر با همکاری همه ادارات و ارگان ها به ویژه اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی طبس که در برگزاری هر چه بهتر مسابقات ما را یاری کردند.

مسابقات ورزشی برون مدرسه ای طبس در دو بخش پسران و دختران با شرکت حدود ۷۵۰نفر همزمان با دهه مبارک فجر در سال گذشته آغاز شد.

مسابقات ورزشی دختران در رشته های والیبال، مینی والیبال، تنیس روی میز، شنا، مسابقات بومی- محلی، شطرنج، دو میدانی و آمادگی جسمانی ودر مقطع پسران رشته های فوتسال، تنیس روی میز و دو میدانی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =