رکورد جدید بارگیری در راه آهن شرق به ثبت رسید

مدیر کل راه آهن شرق گفت: این اداره کل برای اولین بار پنج هزار و ۹۶۷ واگن بارگیری کرد و رکورد جدیدی در این زمینه از خود به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق، محمد ابراهیم اقبالی گفت: برای اولین بار در اردیبهشت ماه امسال ۳۷۱ هزار و ۶۲۴ تن بار توسط ۵۹۶۷ دستگاه واگن در راه آهن شرق بارگیری شد که نسبت به اردیبهشت سال گذشته که ۲۰۸ هزار و ۹۶۴ تن بار حمل شده بود ۷۹ درصد رشد دارد.

وی افزود: در دوماهه سال جاری ۶۴۷ هزار و ۲۹ تن بار توسط این ناحیه بارگیری شده است که نسبت به دو ماهه سال قبل با بارگیری ۴۲۹ هزار و ۴۰۹ تن ۵۱ درصد رشد دارد و نزدیک به برنامه هدف دوماهه امسال که ۷۶۹ هزار و ۸۱۰ تن می باشد.

مدیر کل راه آهن شرق ازسیمان، زغالسنگ، سنگ آهن و بالاست به عنوان بارهای بارگیری شده نام‌برد که سنگ آهن از خواف، سه چاهون،سنگان و بیشه‌در بارگیری و به مقصدهای بندر عباس، زرین شهر، چغارت، حسن آباد و ترکمنستان حمل می شود.

اقبالی ادامه داد: سیمان نیز از تربت حیدریه به ترکمنستان و زغالسنگ از معدن پروده طبس بارگیری و به زرین شهر اصفهان و بالاست نیز از بیشه در به ایستگاه های منطقه حمل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =