رشد ۴۹ درصدی حمل زغالسنگ در راه آهن شرق

مدیرکل راه آهن شرق کشور گفت: در سه ماهه اول سال ۹۵، مقدار ۱۱۹ هزار و ۲۹۵ تن زغالسنگ حمل شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد ۴۹ درصد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمد ابراهیم اقبالی گفت: در سه ماهه اول امسال توسط این اداره کل ۱۱۹ هزار و ۲۹۵ تن زغالسنگ حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۴ که ۸۰ هزار و ۱۹۰ تن بوده ۴۹ درصد رشد دارد.

وی افزود: درآمد حمل زغالسنگ نیز در این مدت ۴۹ درصد رشد داشته است.

مدیر کل راه آهن شرق ادامه داد: علی رغم رکود بازار حمل مواد معدنی با پیگیری های انجام شده و تعدیل های لازم در تعرفه های ریلی و برگزاری جلسات مختلف بازاریابی ریلی با صاحبان کالا و صاحبان معادن و صنایع این اداره کل توانسته است در سه ماهه اول امسال در این شرایط ۹۹۴هزار و ۱۰۸ تن بار حمل کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۲۰ هزار و ۵۹۰ تن حمل شده بود ۳۸ درصد رشد دارد.

وی افزود: امسال ۸۱۰ هزار و ۵۵۲ تن سنگ آهن حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۶۰ هزار و ۷۹۴ تن حمل شده بود ۴۵ درصد رشد دارد.

محمد ابراهیم اقبالی ادامه داد: درآمد حمل سنگ آهن نیز امسال نسبت به سال قبل ۲۹ درصد رشد دارد.

وی حمل بارهای حجیم، حمل سبز، ایمنی بالا و کاهش ترافیک جاده ای را از مزایای حمل و نقل ریلی برشمرد.

لازم به ذکر است: اداره کل راه آهن شرق با حدود ۱۰۰۰ کیلومتر بزرگترین منطقه ریلی کشور است که با قدمت کم توانسته است در بین مناطق ۱۹ گانه ریلی کشور رتبه سوم بارگیری را از آن خود کند.

دیدگاهی در “رشد ۴۹ درصدی حمل زغالسنگ در راه آهن شرق

  1. جناب آقای مدیرکل زحمات حضرتعالی برکسی پوشیده نیست اجرکم عندا… شما را بخدا نیروهای شرکتی را دریابید و جزء نیروهای خود راهن نمائید تا از این هدر رفتن حق و حقوقشان جلوگیری گردد و این نیروهای مظلوم واقع شده به حقشان برسند خداوند اجر دنیا و آخرت به حضرتعالی و خانواده عطا فرماید به امید آنروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 14 =