۵۴ هزار طبسی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

رئیس سازمان تامین اجتماعی طبس گفت: در شهرستان طبس ۵۴ هزار نفر در قالب ۱۷ هزار و ۷۰۰ بیمه شده اصلی و دو هزار و ۵۶۰ مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، رئیس تأمین اجتماعی طبس در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به مناسبت گرامیداشت روز تامین اجتماعی با ارائه گزارشی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت از کارفرمایان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کنندگان، تأمین اجتماعی شرایط مناسبی را برای کارفرمایان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: خرید دین و ابلاغ الکترونیک صورتحساب کارفرمایان از اقداماتی است که برای تسهیل خدمت رسانی عملیاتی شده است.

رضا کریمی افزود: کارفرمایان خوش حساب کارگاه‌های تولیدی صنعتی و معدنی در صورتی که در بازه زمانی از ۲۷ خرداد تا ۲۶ شهریور نسبت به پرداخت اصل حق بیمه معوق خود اقدام نمایند از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

وی با بیان این که تامین اجتماعی از بودجه عمومی دولت سهمی ندارد خاطرنشان کرد: حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان بدون هیچ گونه تأخیری پرداخت می شود.

رئیس سازمان تامین اجتماعی طبس گفت: در شهرستان طبس ۵۴ هزار نفر در قالب ۱۷۷۰۰ بیمه شده اصلی و ۲۵۶۰ مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این دیدار با تبریک هفته تامین اجتماعی، توفیق حضور در جایگاه مسئولیت و خدمت به هموطنان را از الطاف الهی دانست افزود: ما از کارکرد مجموعه تامین اجتماعی و ریاست آن رضایت کامل داریم و تشکر می کنیم چرا که در شرایط سخت فعلی تعامل بسیار خوبی با کارگران و کارفرمایان دارند.

مهدی اخوان صفار افزود: در حال حاضر کشور دامنگیر مشکلات و معضلاتی اقتصادی است و کارگاه‌های تولیدی با چالش‌های عدیده‌ای روبرو هستند.

وی ادامه داد: برای باز شدن این گره‌های اقتصادی تعامل مثبت و سازنده مردم و دولت اهمیت زیادی دارد و امیدواریم با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و تلاش‌های دولت محترم این گره‌ها زودتر باز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =