روکش آسفالت ۵۰ کیلومتر از محور طبس – یزد

کلانی معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس از اتمام روکش ماسه آسفالت محور طبس – یزد به طول ۵۰ کیلومتر از کیلومتر ۴۶ تا ۹۶ این محور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، صادق کلانی در این رابطه افزود: در این پروژه مقدار ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن ماسه آسفالتی استفاده گردید.

وی ادامه داد: قیر مورد نیاز آن به مقدار حدود ۸۰۰ تن از سهمیه قیر رایگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و از محل اعتبارات متمرکز راهداری که به صورت امانی توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس طی ۲ ماه انجام گرفت.

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس گفت: اعتبار هزینه شده در پروژه فوق برابر ۵۰ میلیارد ریال می باشد.که از محل اعتبارات متمرکز اداره راه و شهرسازی و اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین گردیده است.

وی از مساعدت مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان، مجموعه مدیریت راهداری استان و از زحمات همکاران خود در اداره راه و شهرسازی طبس به دلیل شرایط بسیار سخت آب و هوایی تقدیر و تشکر نمود.

کلانی بیان کرد: در صورت تامین قیر مورد نیاز و اعتبارات لازم، ادامه عملیات فوق تا انتهای حوزه اسحفاظی شهرستان طبس به طول ۵۰ کیلومتر تا قبل از پایان امسال بهسازی گردد.

آغاز عملیات روکش ماسه آسفالت راه روستایی روستاهای حلوان و پیرحاجات

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس همچنین از آغاز عملیات روکش ماسه آسفالت راه روستایی سه راهی حلوان، حلوان و پیرحاجات خبر داد و گفت: این پروژه از سه راهی حلوان تا روستاهای حلوان و پیرحاجات به طول ۶۲ کیلومتر انجام خواهد شد.

وی افزود: قیر مورد نیاز جهت اجرای پروژه فوق توسط وزارت راه و شهرسازی تامین و پروژه فوق به صورت امانی توسط اداره راه و شهرسازی طبس انجام می‌شود و اعتبار مورد نیاز جهت اجرای پروژه مذکور از محل اعتبارات متمرکز راهداری راه روستایی تامین می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هجده =