ساختمان سابق دانشگاه پیام نور طبس محل جدید دانشکده پرستاری

ساختمان سابق دانشگاه پیام نور به عنوان محل جدید دانشکده پرستاری به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، متعاقب جلسه بررسی دستاوردهای سفر تهران در حوزه بهداشت و درمان و بازدید میدانی صورت گرفته، جلسه ای به منظور پیگیری انتقال دانشکده پرستاری طبس در دفتر کار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس برگزار شد.

در این جلسه، امام جمعه طبس، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، معاون فنی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه، رئیس شورای اسلامی شهرستان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، اعضای شورای شهر طبس و دبیر انجمن خیرین سلامت شهرستان حضور داشتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با قرائت نامه مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت بهداشت و درمان در خصوص درخواست های شهرستان و موافقت با اورژانس هوایی و مجوز دانشکده علوم پزشکی گفت: وزیر محترم بهداشت در ذیل نامه موافقت خود را به شرط تهیه مکان مناسب برای استقرار دانشکده اعلام کرده اند. همچنین نامه دیگری نیز در خصوص موافقت با استقرار اورژانس هوایی ارسال شده است. ما باید با وحدت نظر بطور جد این مصوبات را پیگیری کنیم.

حجت الاسلام مهاجریان امام جمعه با قدردانی از تلاش مسئولین برای توسعه شهرستان گفت: این سفر مصوبات خوبی داشته و باید برای اجرایی کردن این مصوبات بطور جدی پیگری شود تا فرصت از دست نرود. از زیرساخت های بیمارستان قدیم که با سرمایه گذاری زیادی ساخته شده باید به نحو مطلوب استفاده کرد و بخش هایی از بیمارستان جدید که نیاز به مراجعه کمتر دارد به بیمارستان قدیم منتقل شود.

در این جلسه مقرر شد با تهیه صورتجلسه و ارائه درخواست های شهرستان، ساختمان سابق دانشگاه پیام نور نیز بعنوان محل جدید دانشکده پرستاری به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شود.

همچنین مقرر شد برای توسعه دانشکده پرستاری و جذب دانشجو در رشته های هوشبری و اتاق عمل در مهر ماه سال جاری پیگیری های لازم صورت گیرد.

دیدگاهی در “ساختمان سابق دانشگاه پیام نور طبس محل جدید دانشکده پرستاری

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت همه شما عزیزان. این خبر واسه یه عده خیلی خوشحال کننده بوده ولی خیلی خوب میشد همین قدر که به فکر رشته ی تجربی هستین یه مکانی رو هم واسه انسانی ها در نظر میگرفتین چون به نظر من وضعیت روحی ادما هم خیلی مهمه. این قدر که واسه این دانشکده بحث شده یکم به فکر انسانی ها نبودین البته نه اینجا تنها کل کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =