هدف از اردوهای جهادی آشنا شدن با عرصه اقدام و عمل است

سرهنگ فرحبخش گفت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی ایجاد روحیه کاری و آشنا شدن با عرصه اقدام و عمل است و ما از این طریق به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان طبس به منظور ارائه گزارش از اردوهای جهادی در سالن شهید رجایی فرمانداری ویژه طبس برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در این جلسه با ارائه گزارشی از اردوهای جهادی از دستگاه های اجرایی خواست بیش از پیش در برگزاری و پشتیبانی اردوهای جهادی همکاری و مساعدت کنند.

سرهنگ فرحبخش تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوهای جهادی ایجاد روحیه کاری و آشنا شدن با عرصه اقدام و عمل است و ما از این طریق به دنبال پر کردن اوقات فراغت، کمک به دولت، محرومیت زدایی، اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

علیرضا خلیلی معاون فنی و برنامه ریزی فرمانداری با تأکید بر همکاری بخشداران و دستگاه های اجرایی با ناحیه مقاومت بسیج گفت: اردوهای جهادی در عمران و آبادانی روستاها و محرومیت زدایی نقش مهمی دارد و لازم است از دانشجویان و بسیجیانی که از وقت و توان و دانش خود برای کمک به روستاها استفاده می کنند حمایت و همکاری لازم صورت گیرد.

صفوی بخشدار دیهوک با قدردانی از توجه جهادگران به بخش دیهوک گفت: سال گذشته در سه روستای مرغوب، نایبند و اسفندیار اردوهای جهادی در حوزه های عمرانی و فرهنگی برگزار شد. امسال نیز اردوهای جهادی در دیهوک، پیکوه دهنو و عرب آباد در حوزه های قرآنی و دینی، هنرهای دستی و کودک و نوجوان برگزار می شود.

اسماعیل زاده سرپرست بخشداری مرکزی، حرکت اردوهای جهادی را بسیار پسندیده و ارزشمندی توصیف کرد و افزود: این اردوها تأثیرات زیادی در نشر ارزش های فرهنگی و دینی و عمران و آبادانی روستاها دارد و ما آماده هرگونه همکاری لازم با برگزار کنندگان اردوهای جهادی هستیم.

در این جلسه بر حضور اردوهای جهادی در روستاهای دورافتاده و توجه به مناطق عشایری و دوردست تأکید شد و دستگاه های اجرایی گزارشی از همکاری خود با اردوهای جهادی و همچنین عرصه های مورد نیاز است برای حضور جهادگران ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 10 =