هنرمندان طبسی در دنیای واقعی باهم تعامل کنند

مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش های حوزه هنری کشور در جمع شاعران طبسی گفت: گفتن یک شعر افتخار بزرگی است و کسی که این استعداد را وقف شعر آئینی کند این دریا را به اقیانوس پیوند زده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، کارگاه آموزشی شعر آئینی و معاصر  با حضور مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش های حوزه هنری کشور در فرهنگسرای آستان مبارک برگزار شد.

استاد علی داوری در کارگاه شعر آئینی و معاصر در طبس اظهار داشت: گفتن یک شعر افتخار بزرگی است و کسی که این استعداد را وقف شعر آئینی کند این دریا را به اقیانوس پیوند زده است و کسی که بی کران وجودش را به این اقیانوس پیوند بزند به بی نهایت می رسد.

وی شاعران را افرادی قدرتمند و دقیق توصیف کرد و گفت خداوند بزرگ از بین همه، شاعران را انتخاب کرده و با دعوت آنان به گفتن بیتی مانند آیات قران آنها را به چالش کشیده است.

داوری با اشاره یه اهمیت شعر آئینی گفت: اگر در هر عصری یک شاعر آئینی ظهور کند این شعله هرگز خاموش نخواهد شد.

مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش های حوزه هنری کشور گفت: فضای مجازی یک فضای سرگرمی است و شعر سرگرمی بردار نیست و از شاعران و هنرمندان طبس خواست تا در دنیای واقعی باهم تعامل و دیدار کنند و جلساتشان را مداومت بخشند .

هنرمندان و شاعران برجسته طبسی همچون دکتر سید حمید حقی، حمیدرضا نظری، مسلم یوسفی و مریم عابدین زاده در این برنامه حضور داشتند.

شعر خوانی استاد علی داوری و همراهی زیبای شاعران و هنرمندان طبسی با او، پایان بخش این مراسم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 19 =