همایش توسعه طبس و تجلیل از خدمات نیم قرن امیر سرتیپ دکتر محمد سهرابی

دبیراجرایی اولین گردهمایی و همایش سرامدان و نخبگان استان جنوبی از برگزاری همایش توسعه طبس و تجلیل از خدمات نیم قرن امیر سرتیپ دکترمحمدسهرابی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، مهندس رضاشمسایی دبیر اجرایی اولین گردهمایی و همایش سرامدان و نخبگان استان خراسان جنوبی از برگزاری همایش توسعه طبس و تجلیل ازخدمات پنجاه ساله فرزندبرومند طبس امیرسرتیپ دکترمحمدسهرابی مشاورمقام معظم رهبری خبرداد.

شمسایی با بیان این مطلب افزود: در حاشیه اجلاس بین المللی نخبگان و سرامدان مقیم و غیرمقیم ایرانیان خارج از کشور اهل خراسان جنوبی درجلسه ای با حضورجمعی از نخبگان طبسی تصمیمات ارزنده ای ویژه شهرستان طبس گرفته شد.

وی افزود:  ازجمله تصمیمات این جلسه دعوت از امیر سرافراز اسلام دکترسهرابی خواسته شد به لحاظ ایجاد و حدت و همدلی و توسعه همه جانبه طبس به عنوان عضو موثری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کوله باری از تجربه و دانش و فرهیختگی با حضور ایشان همایش توسعه طبس و تجلیل ازخدمات پنجاه ساله ایشان به وطن با محوریت امنیت و توسعه پایدار صورت پذیرد.

دبیر اجرایی اولین گردهمایی و همایش سرامدان و نخبگان استان خراسان جنوبی در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد: این موضوع با تایید تمامی افراد جلسه و با قاطعیت تصویب شد و امیدواریم در آینده نه چندان دور با همکاری بنیاد ملی نخبگان استان و فرمانداری و شهرداری و شورای شهر و سایر نهادها و دستگاههای اجرایی و امام جمعه محترم و روحانیت معظم و نماینده شریف مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و کلیه دلسوزان طبسی این همایش برگزار خواهد شد.

دیدگاهی در “همایش توسعه طبس و تجلیل از خدمات نیم قرن امیر سرتیپ دکتر محمد سهرابی

  1. جناب امیر سهرابی را همه دوست دارند وبالاخص مردم و فرهیختگان روستای حلوان .ما هم به نوبه خویش دعا گوی وجود مبارک ان بزرگواریم و محضر ایشان سلام خالصانه رسانده و امیدواریم در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی ایشان کاندید شوند تا بتوانیم از وجود ان عزیز برای توسعه منطقه و بالاخص روستای حلوان که الحق والانصاف برای توسعه ان مدتهاست که در حقش اجحاف شده است ،بهره مند گردیم .به امید ان روز…(محمد باقر شیبانی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =