طبس صحنه مفتضح شدن استکبار است

امام جمعه طبس با بیان اینکه سرزمین طبس جایی است که استکبار مفتضح شده است، گفت: حادثه ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ در صحرای طبس، تجهیزات جاسوسی آمریکا را زمین‌گیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم ظهر روز گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با بیان اینکه طبس موقعیت بسیار ممتازی دارد، اظهار داشت: از یک سو بارگاه امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) در این شهرستان مایه خیر و برکت است و از سوی دیگر ذخایر معدنی بسیار فراوانی دارد.

وی با اشاره به زلزله سال ۱۳۵۷ در طبس و سفر مقام معظم رهبری و هیأت دولت وقت به این شهرستان، بیان داشت: چهره نفاق پهلوی در آن زمان از شهرستان طبس با آمدن مقام معظم رهبری از صورت شهر برداشته شد به طوری که با آمدن شاه به طبس، مردم شعار مرگ بر شاه سر دادند و شاه مجبور به رفتن از شهر شد.

امام جمعه طبس گلشن با بیان اینکه شهرستان طبس جایی است که استکبار مفتضح شده است، بیان داشت: حادثه ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ در صحرای طبس، تجهیزات جاسوسی آمریکا را زمین‌گیر کرد.

مهاجریان‌مقدم با بیان اینکه روزگاری طبس به یکی از استان‌های دیگر ملحق شد در حالی که خراسانی بودن یک افتخار بزرگ است، تصریح کرد: شهرستان طبس انتظار رسیدگی به مشکلات و تنگناهای خود را از سوی مسؤولان استانی دارد.

وی به نمایندگی از مردم و مسؤولان طبس از نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برای حضور در این شهرستان و دیدار مردمی دعوت به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =