ردیف اعتباری اختصاصی برای خراسان جنوبی ایجاد می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک ردیف اعتباری ویژه استان خراسان جنوبی در بودجه سال ۱۳۹۶ خبر داد.

به گزارش طبس نیوز، دکتر محمد رضا انیرحسنخانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: قول دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با اینجانب در تاریخ ۱۱ مهرماه ۹۵ مبنی بر پیش بینی اعتبار ویژه در بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور برای توسعه و پیشرفت استان خراسان جنوبی؛ محقق شده است.

نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حاشیه جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سه وزیر دولت یازدهم؛ دکتر نوبخت در هامش نامه بنده به شماره ۱۰۰/۲۱/۸۳۱ در تاریخ ۹۵/۸/۱۱ به دکتر دژپسند- معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان، بر اختصاص ردیف ویژه اعتباری به خراسان جنوبی تاکید و دستور اجرایی شدن آن را صادر کرد.

وی افزود:معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در هامش این درخواست نوشت: «جناب آقای دکتر دژپسند / با سلام / نظر به شرایط خاص استان یک ردیف ویژه برای توسعه استان خراسان جنوبی در لایحه بودجه ۹۶ درج شود. ۸/۱۱ »

لازم به ذکر است؛ امیرحسنخانی پیش از این درباره بحران خشکسالی، رکود اقتصادی، راه ها، بهداشت و درمان وک اعتبارات قطره چکانی استان خراسان جنوبی به وزاری دولت تذکرات کتبی و شفاهی داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =