عملیات ساختمانی زندان جدید طبس امسال آغاز می‌شود

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در بازدید از زندان طبس گفت: عملیات ساختمانی زندان جدید طبس در سال جاری آغاز می‌شود.

طبس نیوز

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در بازدید از زندان طبس گفت: عملیات ساختمانی زندان جدید طبس در سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعید عبداللهی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای احداث زندان جدید طبس در بودجه پیش‌بینی شده است و از سال آینده اختصاص می‌یابد.

کارگاه‌های معرق‌کاری، قم‌زنی روی مس و خیاطی، مجموعه آموزشی فنی و حرفه‌ای، آثار هنری و کاردستی‌های زندانیان، دارالقرآن، باشگاه‌های ورزشی زندانیان و کارکنان، نمازخانه‌های زندانیان و کارکنان، یادمان شهدا، سالن انتظار، اتاق‌های بازرسی خواهران و برادران، سالن ملاقات حضوری با زندانیان، کابین‌های ملاقات، اتاق ملاقات خصوصی، سوئیت انفرادی، بازداشتگاه موقت، بهداری، آشپزخانه، سلف سرویس، فروشگاه مواد غذایی، آسایشگاه سربازان و انبارهای البسه و مواد غذایی از جمله بخش‌های زندان طبس بود که مورد بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد قرار گرفت.

عبداللهی در این بازدید که در معیت فرماندار، فرماندهی انتظامی شهرستان طبس و رییس این زندان انجام شد، با حضور در بندهای کارگری، عمومی و مواد مخدر از مشکلات احتمالی زندانیان مطلع شد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در حاشیه این بازدید در دفتر بازدید زندان چنین نوشت: «محیط زندان طبس از نظر نظم، بهداشت و زیبایی بسیار مطلوب است و اقدامات فرهنگی خوبی نیز در این زندان انجام شده که جای تقدیر دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =