نسل چهارم مانند نسل اول انقلاب آمریکا را شیطان بزرگ میداند/ اگر عالمی هشدار میدهد خود را اصلاح کنیم

امام جمعه موقت طبس گفت: امروز نسل چهارم انقلاب مانند نسل اول انقلاب آمریکا را شیطان بزرگ میداند و ما میتوانیم متحدتر باشیم و مسئولین انقلابی عمل کنند و بدون تردید این فضای ایجاد شده آمریکا را به شکست خواهد کشید.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام احمد مودب در بیان خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اگر انسان در مقابل امام معصوم و نایب عام و خاصش کوتاهی کند به هیچ عنوان عذر و بهانه در این زمینه پذیرفته نیست.

برنامه ها طوری باشد که معنویت بیشتر شود

امام جمعه موقت طبس تصریح کرد: وظیفه حکومت اسلامی است که برنامه ریزی هایش طوری باشد که مردم به خیر و نیکی گرایش پیدا کنند و زمینه های فساد از بین برود تا سالم بماند.

وی افزود: این برنامه ها ریزی چه در فضای مجازی، مبحث حجاب، گردشگری، فرهنگ و هنر و موسیقی یا هر زمینه ای دیگر باید بررسی شود به نحوی که مردم را به سمت دین سوق دهد.

وی با ابراز گلایه گفت: آیا زشت نیست که مردم بنالند و بسوزند که ما نمیخواهیم گردشگران با آن پوشش نامناسب به شهر ما بیایند و شنای مختلط بروند، مردم از شما جلوترند و شما چه جوابی خواهید داد.

وی ادامه داد: با پول بیت المال چیزی تاسیس میشود که مردم بترسند که وضعیت بی دینی گسترش پیدا کند، بعد عنوان میکنند ما نمیتوانیم مردم را به زور به بهشت ببریم.

امام جمعه موقت طبس بیان کرد: هیچ کس این را نمیخواهد خدا هم این را نمیخواهد و پیامبران از معمولی ترین مردم آفرید که انسان اختیار داشته باشد اما وظیفه ما این است که برنامه هایی تدوین کنیم و امور را به گونه ای پیش ببریم که مردم از معصیت خدا دور شوند.

وی یادآور شد: برنامه ها را باید مطابق دستورات اسلامی جلو ببرید تا زمینه برای معنویت بیشتر شود و این خواست مقام معظم رهبری و فریاد علماست و ما هم پشتیبان و حامی شما هستیم.

با هشدار مقام معظم رهبری تیر دشمن به سنگ خورد

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اجماعی که اکنون بین مسئولین و مردم ایجاد شده جای شکرگذاری دارد و این امر مطلوب و مبارکی است و نتیجه خواهد داد.

وی با بیان اینکه از آغاز آمریکایی ها، با یک برنامه مدون به صحنه آمدند تا به اهداف شوم خود برسند گفت: اگر جریان مخالف و موافق گسترش میافت و فرصت ظهور در عرصه اجتماعی پیدا میشد در این صورت دشمن خواسته های خود را تحمیل میکرد اما با هشدار رهبر معظم انقلاب برای اتحاد، تیر آنها به سنگ خورد.

وی ادامه داد: دشمن گفت بگذارید بمب صوتی را در ایران منفجر کنیم و این همان دودستگی بین مخالفین و موافقین برجام بود که نشد و  در مرحله بعدی به توافقی رسیدیم که امضا شد و اعلام شد اجرایی میشود که نشد.

وی گفت: رهبر انقلاب در خصوص مذاکرات چند نکته را بیان کردند《 ۱-حق قابل مذاکره نیست ۲- من به آینده مذاکرات خوش بین نیستم۳- مذاکرات هسته ایست و حق مذاکره در هیچ موضوعی وجود ندارد ۴- اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را آتش میزنیم ۵- نسخه اقتصاد مقاومتی مشکلات را حل میکند نه چیز دیگر》.

امام جمعه موقت طبس گفت: امروز وضعیت برجام به جایی رسیده که تحریم ها کم نشده که بماند بلکه در برخی موارد بیشتر و طولانی تر شده است.

وی افزود: این وضعیت زمینه ساز یک انفجار سیاسی اجتماعی دیگری را فراهم میکند یعنی دست اندرکاران برجام را زیر سوال میبرد و این مطلوب دشمن است.

وی ادامه داد: برخی رابطه و گفتگو را حل مشکل میدانستند و برخی آن زمان جشن ملی گرفتند اما رهبر و مردم متدین و حزب اللهی هیچ گاه شادی نکردند و انقلابیون هیچگاه از نتیجه حاصله برجام خوشحال نشدند.

شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت دردی را درمان نمیکند

وی عنوان کرد: امروز که برجام به این فرجام نامیمون به دلیل بدعهدی آمریکا رسیده است شایسته و انصاف نیست که از رهبر هزینه کنیم و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت دردی را درمان نمیکند.

وی خاطرنشان کرد: برجام یک اقدام ملی است که دستاورد بزرگ ملی آن هم این است که کسانی که تا دیروز کلید حل مشکلات را گفتگوی با آمریکا میدانستند امروز فریادشان بلند است و از بد عهدی آمریکا میگویند.

وی ادامه داد: امروز نسل چهارم انقلاب مانند نسل اول انقلاب آمریکا را شیطان بزرگ میداند و ما میتوانیم متحدتر باشیم و مسئولین انقلابی عمل کنند و بدون تردید این فضای ایجاد شده آمریکا را به شکست خواهد کشید.

وی افزود: آمریکا هیچگاه دوست ملت ما نبوده و نخواهد بود و دشمنان ما اسرائیل، انگلیس، داعش و در رأس آنها آمریکاست و آمریکا فریاد خشم کینانه « مرگ بر آمریکا» را از ملت ایران بشنود.

اگر عالمی هشدار میدهد خود را اصلاح کنیم

حجت الاسلام مودب در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به پروژه نفوذ گفت: برای جلوگیری از نفوذ، خاکریز و دژ مستحکم و دژبان تیزبین نیاز داریم.

وی افزود: علما در مقابل دشمن و عفریته هایش می ایستد و از خاک و ناموس و اعتقادات ملت دفاع میکند و شکست این دژ محکم به نفع ملت نیست و این را باید تحسین کرد.

امام جمعه موقت طبس یادآور شد: تاریخ گواه این است که علما جان خود را در این راه گذاشتند و دفاع کردند و سرهایشان بالای دار رفت چون سنگربان و تیزبین هستند.

وی تاکید کرد: اگر اینها هشداری میدهند و علیه شما چیزی میگویند هشدار یک سنگربان و مرزبان است و این را بپذیرید و اگر در خود مشکلی میبینید آن را حل کنید.

وی افزود: اگر مرز شکسته شود و مرزبان خلع سلاح شود امنیت کشور به خطر میافتد، اگر عیبی داریم و عالمی هشدار میدهد من خود را اصلاح کنم نه اینکه دژبان را از بین ببرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفده =