بازدید مسئول و کار‌شناسان بهداشت محیط از سامانه جدید گندزدایی آب شهر طبس

سجادی کار‌شناس مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان طبس به همراه کار‌شناسان این واحد از سامانه جدید گندزدایی آب شهر طبس بازدید نمودند.

بازدید مسئول و کار‌شناسان بهداشت محیط از سامانه جدید گندزدایی آب شهر طبس

سجادی کار‌شناس مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان طبس به همراه کار‌شناسان این واحد از سامانه جدید گندزدایی آب این شهر بازدید نمودند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت طبس، در این بازدید که علیدوست مسئول امور آزمایشگاههای شرکت آب و فاضلاب استان یزد و محمدزاده رئیس امور آب و فاضلاب شهری طبس نیز حضور داشتند سرویس‌کاران شرکت نصب کننده سامانه مذکور که «بکو» نامگذاری شده است توضیحات لازم را ارائه کردند.

این سامانه که از روز جمعه ۱۷ آذر ماه جاری بکار گرفته شده است با استفاده از فرآیند کنترل شده الکترولیز محلول نمک‌طعام، موادی چون اسیدهیپوکلرو، هیپوکلریت‌سدیم، دی‌اکسیدکلر، کلرگازی‌محلول، ازن، اکسیژن و آب‌اکسیژنه تولید و به شبکه آب طبس تزریق می‌کند.

شرکت نصاب این سیستم اعلام نموده سامانه بکو کاملاً هوشمند بوده و کنترل کلیه فرآیند تولید اکسیدان‌ها، سطوح سیالات مخازن، ارسال اطلاعات و دستگاه تصفیه را به عهده دارد و با استفاده از سیستم آنالایزر، مقدار دقیق کلر آزاد باقی مانده تنظیم می‌شود.

شرکت مذکور همچنین کاهش اثر نامطلوب گندزدائی بر پارامترهای کیفی آب نظیر طعم و بو، و توجیه فنی و اقتصادی در هزینه‌های جاری را از مزایای سیستم بکو دانسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =