شهردار طبس: فاز اول پارک بانوان نوروز ۹۶ به بهره برداری میرسد

شهردار طبس با بیان اینکه این نیاز بانوان است که بتوانند در جایی راحت ورزش کنند افزود: فاز اول پارک بانوان تا عید نوروز به بهره برداری میرسد.

به گزارش طبس نیوز، پیام بخشی طوسی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در خصوص پیگیری پارک بانوان گفت: این موضوعی است که سال ها درخواست همه مردم طبس بوده است و حدود نیمی از جمعیت طبس را بانوان تشکیل میدهند.

مهندس طوسی با بیان اینکه این نیاز بانوان است که بتوانند در جایی راحت ورزش کنند افزود: برنامه ای داریم که پارک بانوان فقط مختص وسایل ورزشی نباشد و در کاربری های آن امور فرهنگی را نیز لحاظ کردیم.

وی افزود: فضای باز را برای دعا، جلسات و برنامه های فرهنگی نیز در این پارک در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیاده روی، دو میدانی، دوچرخه سواری، زمینی برای والیبال، فوتبال، هندبال، اسکیت و ورزش صبگاهی در فاز اول دیده شده است.

شهردار طبس عنوان کرد: برای احداث پارک بانوان در فاز اول حدود یک میلیارد تومان برآورد هزینه شده است که ۵۰۰ میلیون تومان آن هزینه دیوار پارک است.

وی تصریح کرد: قول دادیم که بتوانیم که تا عید فاز اول آن که در واقع فضای سبز اطراف است را ایجاد کنیم.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس نیز با تاکید بر ضرورت ایجاد پارک بانوان گفت: از سال ۸۷ کلنگ پارک بانوان زده شده ولی تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس نیز در این خصوص بیان کرد: یک راه کاهش منکرات ایجاد پارک بانوان در یک محل مناسب است که عبور و مرور کمتری در آن مکان باشد.

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم با تاکید بر اینکه ساخت پارک بانوان از اولویت های شهر طبس است گفت: شهردار و شورای شهر همه برای ایجاد این پارک کمک کنند، تا شاهد پیشرفت برخی ناهنجاری ها از جمله دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی نباشیم.

دیدگاهی در “شهردار طبس: فاز اول پارک بانوان نوروز ۹۶ به بهره برداری میرسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =