زندان، کانون واقعی توبه و انابه است

امام جمعه اسبق مسلمانان آلمان ضمن بازدید از زندان طبس اذهان داشت ؛ زندان طبس الگوی کار آمدی برای سایر کانون‌های اصلاح و تربیت است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی زندان شهرستان طبس ؛ حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر وزیری در جمع مددجویان گفت: با ضمانت خداوند در قرآن گذشته بندگان جبران و آینده ایشان تأمین است به شرطی که بنده هم توبه واقعی و اعتقاد حقیقی به اسلام داشته باشد و با اعمال شایسته خود نیز در جهت جبران گذشته قدم بردارد .
حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود وزیری از اساتید حوزه و دانشگاه و مبلغ بین‌الملل ، که به بهانه تدریس درس اخلاق در جمع مددجویان ندامتگاه طبس حضور یافته بود ، از قسمت‌های مختلف زندان بازدید کرد و اذهان داشت نمی‌توان این مکان را زندان نامید ، بلکه اینجا واقعاً کانون توبه و انابه است.
امام جمعه اسبق مسلمانان آلمان در دفتر نظرات زندان طبس چنین نوشت :« الحمدالله امروز از ندامتگاه شهرستان طبس بازدید کردم که طب آن اهتمام ویژه به نکات معنوی، پرورشی ، روان ، اخلاقی ، آموزشی و ورزشی توجه مرا به شکل عجیبی جلب نمود که الحق و الانصاف می‌تواند الگوی کار آمدی برای بقیه کانون‌های اصلاح و تربیت باشد.»

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نوزده =