سیل بخشی از راه های شهرستان طبس را تخریب کرد

سیل بخشی از راه های شهرستان طبس را تخریب کرد

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان یزد :سیل بیش از ۷۳۰۰میلیون ریال به راه های شهرستان طبس خسارت وارد کرده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان یزد ، مهندس جواد ذاکر در این رابطه گفت : با توجه به بارندگیهای اخیر در شهرستان طبس خصوصا بخش دیهوک در بخشهایی از این مناطق سیل جاری شد که خسارات قابل توجهی به راه های مواصلاتی وارد کرده است .
وی ادامه داد : این بارندگیها در محورترانزیتی دیهوک – راور و راه های روستایی سرندومادر – سعید آباد و اسماعیل آباد بسیار شدید بوده که سیلاب باعث آب بردگی بخشهای وسیعی از محورهای مذکور گردیده است . راههای روستایی خراوان،کلشانه و معظم آباد و چاه مسافر نیز در طبس بر اثر ریزش باران و جاری شدن سیل دچار صدمه شده است.
ذاکر افزود : به محض شروع بارندگی در این مناطق نیروهای راهداری ادارات راه و ترابری دیهوک و طبس در این نقاط حاضر شده و تا پایان بارندگی و سیل با همکاری نیروهای پلیس راه بر تردد خودروها نظارت و حتی المقدور آنها را یاری رسانده و از وقوع حوادث جلوگیری کردند.
معاون راهداری اداره کل راه وترابری یزد خاطر نشان کرد : در اثر وقوع این سیل و آب بردگی بخشهایی از محورهای ذکر شده خسارات قابل ملاحظه ای بر جسم راه وارد شده که برآورد اولیه آن بیش از ۷۳۰۰میلیون ریال است.
مهندس ذاکر خاطر نشان کرد : در عین حال نیروهای راهداری در حال مرمت و اصلاح نقاط تخریب شده هستند تا بعداز تامین اعتبار مورد نیاز نسبت به اصلاح و مرمت نقاط سیل برده اقدام موثر انجام شود.
مهندس کلانی سرپرست اداره راه و ترابری دیهوک نیز در همین رابطه گفت : راهداران اداره راه وترابری دیهوک در بدو شروع بارندگی در محورهای ذکر شده حضور یافته اند تا در صورت بروز احتمالی حوادث به یاری در راه ماندگان بشتابند .
همچنین مهندس رحیمی سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان طبس نیز دراین خصوص افزود : با عنایت به گسترده بودن راه های روستایی شهرستان ،در حال حاضر راهداران اداره در بخش دستگردان مشغول به ترمیم راه ها هستند.

منبع: روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 12 =