بازدید مدیر کل زندان هاو اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد از زندان طبس

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد در معیت جمعی از مسئولین ستادی اداره کل زندان‌های استان یزد از قسمت‌های مختلف این ندامتگاه بازدید نمودند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی زندان طبس؛ مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد در معیت مسئولین ستادی این اداره کل از قسمت‌های مختلف این ندامتگاه را از جمله قسمت اداری، انبار مواد غذایی و البسه، کارگاه‌ها و آشپزخانه، سالن ملاقات حضوری و کابین، اندرزگاه ها و … مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

سید حشمت حیات الغیب سپس در جمع مددجویان بندهای نسوان، بند جرائم عموم و مواد مخدر به صورت جداگانه حضور یافت و از نزدیک با مشکلات ایشان آشنا و قول پیگیری و مساعد داد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل نیز در نشست  صمیمی با پرسنل وظیفه این زندان، ضمن ارائه نکات حفاظتی، امنیتی و استماع حرف دل‌های سربازان وظیفه، قول مساعد جهت پیگیری مسائل خدمتی و مطرح شده ایشان را دادند.

در ابتدای این بازید مدیرکل، مسئولین بازرسی و حفاظت در معیت حمامی رئیس زندان طبس با طالبیان فرماندار، توکلی رئیس دادگستری و پارسافر دادستان شهرستان طبس دیدار و در خصوص مسائل مرتبط گفتگو و تبادل نظر کردند.

در پایان این بازدید مدیرکل زندان‌های استان یزد از مجتمع اشتغال و حرفه آموزی زندان طبس بازدید کردند.

 

بازدید مدیر کل زندان هاو اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد از زندان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =