برگزاری مراسم ترحیم معدنچیان جانباخته و چهلمین روز شهادت «مهدی شریفی»

استاندار یزد در مراسم یادبود و ترحیم ۸ نفر از کشته شدگان حادثه معدن زغالسنگ طبس و همچنین مراسم چهلمین روز شهادت مهدی شریفی از پرسنل ناجا، شرکت کرد. بازدید از پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی طبس از دیگر برنامه‌های استاندار یزد در این سفر بود.

استاندار یزد به منظور شرکت در مراسم ترحیم و یادبود جانباختگان حادثه معدن زغالسنگ طبس و همچنین مراسم چهلمین روز شهادت «مهدی شریفی» از پرسنل نیروی انتظامی به طبس سفر کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ «محمدرضا فلاح‌زاده» روز پنجشنبه در مراسم ترحیم هشت معدنچی جانباخته در اثر حادثه در یکی از معادن خصوصی زغالسنگ، که در محل هیئت مذهبی ابوالفضلی این شهر برگزار شد، ضمن سخنانی به مردم و خانواده‌های داغدیده تسلیت گفت و برای کشته‌شدگان آرزوی علو درجات کرد.

وی در این مراسم که جمعی از مدیران استان یزد و جمع کثیری از شهروندان طبس و مسئولان محلی از جمله امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، اظهار داشت: کارگران عزیزی که در حادثه تلخ و ناگوار معدن زغالسنگ یال شمالی طبس، جان خویش را در مسیر پرثواب تلاش و خدمت‌رسانی به میهن عزیز اسلامی و امرار معاش پاک تقدیم کردند، اجری عظیم در نزد خداوند دارند و قطعاً در مسیر شهادت قرار گرفته‌اند.

فلاح‌زاده همچنین به اتفاق جمعی از مسئولان با عزیمت به روستای فهالنج از توابع بخش مرکزی طبس، در مراسم چهلمین روز شهادت مهدی شریفی از پرسنل نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار مسلح به مقام شهادت نایل شده بود، شرکت کرد.

بازدید از پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی طبس از دیگر برنامه‌های استاندار یزد در این سفر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهار =