فرماندار ویژه طبس: جاده‌ی طبس- یزد در سال ۹۶ دوبانده می شود

فرماندار ویژه طبس گفت: دو بانده کردن جاده‌ی طبس- یزد با پیش بینی اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ٩۶ کلید می خورد.

به گزارش طبس نیوز، چهارمین نشست مسئولین شهر طبس با اهالی محلات در قالب نجوای همدلی شب گذشته در مسجد شهید خالویی سرآسیاب برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در ابتدای این مراسم با بیان تاریخچه ای از مبارزات مردم برای تحقق انقلاب اسلامی گفت: همان طور که این انقلاب با حضور مردم پیروز شد تاکید ما این است که جشن های دهه فجر هم با مشارکت همه اقشار و گروهها برگزار شود.

سید مهدی طلائی مقدم در خصوص طرح های عمرانی آینده تصریح کرد: دو بانده کردن جاده‌ی طبس- یزد با پیش بینی اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ٩۶ کلید می خورد.

وی افزود: طول ۷ کیلومتر از جاده طبس- بشرویه از خروجی میدان زغالسنگ به سمت فردوگاه و دو بانده سازی جاده طبس- دیهوک نیز در اولویت انجام پروژه های عمرانی شهرستان طبس می باشد.

محمد محمدیان رئیس شورای اسلامی شهر طبس ضمن قرائت سوالات مطرح شده گفت: آسفالت معابر در دستور کار قرار داد و بازگشایی بلوار شهدای منا با ۱۰۰ میلیون تومان در سال آینده پیگیری خواهد شد.

شهردار طبس در جمع اهالی سرآسیاب تصریح کرد: درآمد شهرداری وابستگی زیادی به عوارض دارد اما ما بنا نداریم برای جبران درآمد به مردم فشار بیاوریم و در مورد ساختمان های مسکونی افزایش تعرفه ای نخواهیم داشت.

پیام بخشی طوسی در پاسخ به سوالی در مورد کیفیت جدولگذاری گفت: جدول های فعلی از نوع پرسی است و کیفیت بهتری از انواع ویبره ای دارد که سابقاً استفاده می شد. جدول های پرسی مقاومت بیشتری در مقابل فرسایش دارد.

وی در خصوص زیباسازی میدان زغالسنگ گفت: قرار است با مشارکت و همکاری شرکت زغالسنگ پروده المانی متناسب نصب گردد و فضا سازی آن توسط شهرداری انجام خواهد شد.

شهردار طبس همچنین از برگزاری جشن های محله ای و تداوم آن در دهه فجر و ایام نوروز خبر داد.

طوسی در خصوص زمین های رها شده گفت: زمین های بدون حصار باید توسط مالک دیوارکشی شود و شهرداری باید اخطار بدهد و در صورت بی توجهی مالک راسا اقدام نماید.

وی در خصوص پروژه های در دست اقدام شهرداری گفت: پیاده رو سازی خیابان امام تا چهارراه قدس ادامه می یابد و مابقی آن بعد از عید انجام خواهد شد. همچنین ۵۵ واحد صنفی در مجتمع تجاری شهرداری ساخته خواهد شد.

شهردار طبس افزود: شهروندان می توانند نامگذاری معابر را به شورای شهر و کمیسیون نامگذاری شهرداری پیشنهاد نمایند. علاوه بر این، تمثال شهدا در ورودی کوچه ها نصب شده است

وی در خاتمه گفت: باید محیط های شهری برای اوقات فراغت مردم زیباسازی شود تا مردم به خروج از خانه رغبت بیشتری داشته باشند. ما نیازهای محلات را احصا کرده و تلاش می کنیم هیچ کوچه خاکی باقی نماند.

امام جمعه طبس در مسجد شهید خالویی گفت: اساس مدیریت، حلم و بردباری و صبوری در برابر مردم است که الحمدلله مدیران فعلی طبس این امتیاز را دارند.

نامگذاری معابر و کوچه‌ها به نام شهدای محلات- درخواست تأمین شیر آب برداشت برای مسجد- پیگیری حقوق معوق کارگران – کاهش تعرفه آب بها – موضوع بیکاری کارگران کارخانه کک – بازگشایی بلوار شهدای منا – آسفالت کوچه خاکی جنب تامین اجتماعی – درخواست آسفالت کوچه های فرعی حاشیه از مهمترین درخواست ها و مشکلات مردمی بود که در این نشست مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =