بیشترین استقبال از طرح استادشاگردی نوین در شهرستان‌های طبس، یزد و صدوق

کار‌شناس آموزش درصنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: بیشترین میزان استقبال برای شرکت در دوره های استاد شاگردی نوین، بعد از مرکز استان یزد در شهرهای طبس و صدوق صورت گرفته است.

سازمان فنی و حرفه ای کشور

کار‌شناس آموزش درصنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد: درنه ماهه سالجاری، ۸۰۰ نفر از کارآموزان یزدی در قالب طرح نوین استاد – شاگردی نوین از آموزش‌های مهارتی بهره بردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد علیرضا شهبازی با اعلام این خبر گفت: آموزش‌های ارائه شده برای ۵۲۱ نفر مرد و ۲۷۹ نفر زن در رشته‌های طلا و جواهر ساز، مکانیک خودرو، پرورش دام وطیور، جوشکاری، قالیبافی، تعمیرتلفن همراه، معرق کارچوب، مانتودوز، پرورش قارچ وزعفران کار بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: تعهد آموزش رشته‌های مهارتی ارائه شده در طرح استاد – شاگردی نوین برای این اداره کل ۲۹۳ هزار و ۷۳۰ نفر – ساعت بوده که ازرشد زیادی نسبت به سال قبل برخورداربوده است.

کار‌شناس آموزش درصنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تعداد کارگاه‌های راه اندازی شده در قالب طرح استاد – شاگردی نوین در استان را ۹۱ کارگاه و بیشترین استقبال جوانان ازطرح مذکور را درشهرستانهای یزد، صدوق وطبس عنوان کرد

شهبازی با اشاره به این مطلب که در دنیای امروز در مقابله با چالش‌ها افرادی موفق خواهند بود که توانمندی را در سایه آموزش و یادگیری قرار دهند ابراز کرد: آموزش‌های مهارتی که دانایی را به توانایی تبدیل می‌کند از ضرورت‌های آشکار برای توانمند سازی افراد در پاسخگویی به نیاز‌های بازار کار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نوزده =