پروژه های عمرانی بخش دستگردان طبس افتتاح شد/ +تصاویر

در ششمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی دهه مبارک فجر در بخش دستگردان طبس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، اولین برنامه انجام شده در ششمین روز از دهه فجر در بخش دستگردان دیدار با خانواده شهید مرادپوری آغاز شد و پس از آن مراسم کلنگ زنی همزمان ساخت خانه های بهداشت روستاهای ده محمد، دستگردان و تپه طاق بود.

مسئولین شهرستان و بخش دستگردان به مقام شامخ شهید گمنام آرمیده در عشق آباد ادای احترام کردند.

کلنگ احداث ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی عشق آباد نیز در این روز بر زمین زده شد.

این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع و زیربنای ۴۲۰ مترمربع ساخته خواهد شد و پیش بینی می شود ساخت آن  ۶۰۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر پروژه بهسازی و اصلاح معابر شهر عشق آباد طبس افتتاح شد.

معابر اصلاح شده در فاز سه از نهضت آسفالت عشق آباد در میدان معلم، بلوار امام رضا(ع)، میدان امام حسین(ع)، خیابان شاهد انجام گرفت.

اجرای عملیات حذف جوی و جدول‌های فرسوده به طول ۴ هزار متر، جدول گذاری به طول ۴ هزار و ۲۰۰ متر، زیرسازی به حجم ۶ هزار متر مکعب، آسفالت به مساحت ۲۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با مقدار آسفالت مصرفی ۲۲۷۰ تن از موارد انجام شده در پروژه اصلاح و بهسازی معابر شهر عشق آباد بود که ۵۲۷ میلیون تومان هزینه در بر داشت.

همچنین در سفر مسئولین شهرستان به بخش دستگردان ساختمان  موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد با هزینه ۲۳۰ میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح ساختمان اداره ثبت احوال بخش دستگردان از دیگر پروژه های عمرانی بخش دستگردان بود که امروز به بهره برداری رسید.

ساخت این ساختمان در سال ۱۳۹۰ شروع شد و در ششمین روز از دهه فجر امسال در زیربنای ۳۲۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

اعتبار هزینه شده برای انجام این پروژه ۴۵۰ میلیون تومان و کارفرمای آن بر عهده اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بوده است.

ساختمان جدید اداره ثبت احوال بخش دستگردان دارای سیستم گرمایش و سرمایش شامل پکیج، شوفاژ، کولر آبی و سیستم تهویه مطبوع (اسپلیت) است.

همچنین در این سفر پروژه های استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس دستگردان به طور همزمان افتتاح و بهره برداری رسید.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 20 =