رضایت معاون فرماندار از برپایی نمایشگاه بهاره/ نمایشگاه تمدید نمی‌شود

معاون فرماندار ویژه طبس ضمن تقدیر از برپایی نمایشگاه بهاره در این شهر از عدم تمدید نمایشگاه به دلیل حمایت از اصناف شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سعید برقی معاون فرماندار ویژه طبس به همراه مرتضی جلالی فرد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و عباس برقی رئیس اتاق اصناف طبس از نمایشگاه بهاره بازدید کردند.

معاون فرماندار ویژه طبس در حاشیه بازدید از نمایشگاه در مصاحبه اختصاصی با طبس نیوز گفت: آنچه که ما در این نمایشگاه دیدیم اقبال بسیار خوب عموم مردم بود.

سعید برقی افزود: من به نوبه خود از زحماتی که اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت انجام دادند تشکر میکنم.

وی ادامه داد: امیدواریم که این نمایشگاه گره هایی را از کار قاطبه مردم گشوده باشد.

معاون فرماندار ویژه طبس بیان کرد: نگاه خاصی به اصناف شهرستان داریم به ویژه این که تمدید نمایشگاه انجام نشد و در یک بازه زمانی کوتاه برگزار تا ضرر و زیان خاصی به اصناف شهرستان وارد نشود.

وی یادآور شد: با توجه به این که صنوف مختلف ما هم در طول سال زحمت می کشند و این نقطه کسب برای کسب و کار آنها است.

برقی تاکید کرد: من بعید میدانم ضرر و زیانی به قشر صنوف ما وارد شده باشد و ان شاءالله که آنها هم سعه صدر داشته باشند و مردم هم با هوشیاری و تامل و دقت نظر خریدهایشان را انجام می دهند.

وی افزود: ان شاءالله هم برکت در کار غرفه داران در اینجا و هم در کار اصناف ما در سطح باشد.

معاون فرماندار ویژه طبس در خصوص نظارت بر غرفه های نمایشگاه بهاره گفت: در این چند لحظه که در نمایشگاه بودم و با گفتگویی که با مسئولین نمایشگاه و غرفه داران و شهروندان داشتم نظارت خوب است و از زحمات ناظرین بر نمایشگاه تشکر میکنم و رضایتمندی مردم از نظارت ها خوب است.

وی گفت: رضایت غرفه داران نیز از نمایشگاه نسبی بود و بعضی غرفه دارها رضایتمندی بیشتر داشتند ولی در کل اکثر غرفه دار ها خوشنود بودند .

وی در پایان گفت: امیدواریم صنوف ما در سطح شهرستان هم در طبس رضایت داشته باشند.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =