بیانیه امام جمعه طبس، فرماندار و نماینده مردم در مجلس به مناسبت آغاز دهه فجر

امام جمعه طبس، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه مشترکی آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

امام جمعه طبس، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه مشترکی آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ متن بیانیه مشترک حجت الاسلام «سید ابراهیم مهاجریان» امام جمعه، «احمد طالبیان مقدم» فرماندار و «محمدعلی عبداله‌زاده» نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

«والفجر ولیال عشر و الشفع و الو‌تر.

ملت ایران بار دیگر در روز ۲۲ بهمن، قدرت، شادابی و فهم خود را در مقابل جهانیان، به رخ خواهد کشید. (مقام معظم رهبری)

پبروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن را مدیون «وحدت» امت اسلامی می‌دانیم و به ثمر رسیدن خون شهیدان نهضت را در سایه بصیرت و یکپارچگی ملت ایران بر محور «ولایت مطلقه فقیه» و رهبری امام بزرگوارمان می‌دانیم، که ما را در سایهٔ اسلام و بر پایهٔ ایمان، جمع کرد و هدایت نمود.

سال‌ها بود که ایران، ویران بود و ایرانی در بند اسارت و بی‌هویتی بود و آزادی اسیر! امّا امام آمد و آزادی آورد و آزادی را از اسارت نجات داد و به اسلام آبرو و به مسلمانان، اعتبار بخشید.

امام، به اندیشه‌ها تابندگی، به دل‌ها شهادت، به دیده‌ها بصیرت و به زندگی‌ها جهت عطا کرد و خزانمان بهار شد و شکوفه رهایی ما، در زمستان بر شاخه‌های خون گرفته بهمن شکفت.

و دهه فجر، ‌ سرآغاز طلوع اسلام ناب، ‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از درخشنده‌ترین تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته و اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند بشمار می‌رود.

حضرت امام رضوان الله تعالی علیه سلسله معیوب «غالب و مغلوب» و «سلطان و رعیت» را قطع کردند و نقطهٔ عطفی در تاریخ ایران بوجود آوردند و شمشیر اسلام را علیه دشمنان اسلام و استعمارگران به کار گرفتند.

دهه فجر، نمادی متجلی از «وحدت مسلمین» و از رشحات اسلام است و آئینه‌ای است که خورشید حاکمیت دینی در آن درخشید و سرآغاز طلوعی شد که پیشبرد اسلام و انقلاب اسلامی، ایجاد وحدت در بین مسلمانان، تشویق مردم به حضور در صحنه، تقویت روحیه تقوا و بالا بردن فرهنگ و سطح آگاهی و شناخت مردم از جمله ابعاد با اهمیّت و ویژه آن است.

انقلاب عظیم و ماندگار ملت ایران به ما آموخت، تا در سایه قرآن، سنت و سیره رسول اکرم و عترت (علیهم السلام) وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم و در سایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را پیموده و جز در مقابل خدا و رسولش برای کسی سر خَم نکنیم.

و اینک در سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و همزمان با هفته وحدت با دست اتّحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت به پرچمداری رهبر عزیز انقلاب اسلامی، سلاله پاک حضرت محمد (ص)، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجال از تفرقه‏ افکنیِ بیگانگان می‌گیریم و در این اعیاد خجسته میثاق‌ها را محکمتر، پبمان‌ها را استوار‌تر، خون‌ها را در هم جوشنده‌تر، دست‌ها و بازو‌ها را درهم قرار داده و چهره‌ها بر یکدیگر لبخند پبروزی و صفا می‌زنند و اقشار همه باهم، امت یکپارچه و منسجم و شیعه و سنی به نام خدای رحمت و رسول رافت، با هم و در کنار هم، در یک راه و به سوی یک هدف سرود وحدت خواهد خواند.

قبلهٔ مشترک، رسول مشترک، کتاب واحد، قبله واحد و رهبر واحد، همچون همیشه وحدت بخش اقشار مختلف ملت شهیدپرور، آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه در شهرستان طبس خواهد بود و در کنار هم، با وحدت و همدلی و هم فکری در امتداد اهداف والای انقلاب اسلامی، امام کبیر و رهبری فرزانه، دهه فجر انقلاب پرخیرمان را با تأسی از فرمایشات گهربار پیامبر اعظم (ص) به صبح ظهور قائم آل محمد (عج) منتهی خواهیم ساخت و به رغم همه تندباد‌ها و فشارهای سنگین، محاصره اقتصادی و دشمنی عمیق دنیای استکبار بار دیگر برای توانمندی، قدرت و پیشرفت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ اتحاد و یکپارچگیمان را به نمایش می‌گذاریم و با حضوری باشکوه در این همایش ملی «وحدت بر محور ولایت فقیه» را به همه جهان نشان خواهیم داد، که این حضور پرشور مقدمه‌ای برای حضور گسترده‌تر و آگاهانه پای صندوق‌های رأی در انتخابات آینده خواهد بود/ ان شاء الله»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =