کاشت ۵۷۰ نهال و درخت در طبس

به مناسب روز درختکاری امروز در طبس ۵۷۰ نهال نخل، کاج، سرو، توت و شیشه شور کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، برنامه روز درختکاری در طبس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، شهردار و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان اجرا شد.به مناسبت این روز ۵۷۰ نهال مختلف و بیش از ۵۰ هزار نشاء گل در طبس کاشته شد.

مسئول فضای سبز شهرداری طبس در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز گفت: از این تعداد حدود ۴۵۰ نهال در پارک بانوان این شهرستان که قرار است ۲۹ اسفند ماه افتتاح شود کاشته می شود.

مقدس زاده گفت: از مجموع ۴۵۰ نهال، ۲۰۸ نهال به نیت شهیدان شهرستان، ۱۶ نهال به نیت ۱۶ شهید آتشنشان و یک نهال به نیت بانو شهیده حسنی تنها بانوی شهید شهرستان طبس امروز در پارک بانوان و ۱۲۰ نهال نیز در شهرک رضوانشهر کاشته می شود.

وی افزود: برای کاشت درختان پارک بانوان ۱۲۰۰ متر ترانشه(کانال) حفر و ۲۰۰۰ متر مکعب خاکریزی شده و این درختان در مسیر این کانال ها کاشته می شوند.

مقدس زاده انواع درختان کاشته شده را نخل، کاج، سرو، توت و شیشه شور اعلام کرد که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

دیدگاهی در “کاشت ۵۷۰ نهال و درخت در طبس

  1. سلام خسته نباشید طبس در کنار نخل نیاز به درخت نارنج وپرتقال است پس باید این دو واریته را پرورش داد ترویج این گونه گیاهان اینده خوب ومطلوبی را به همراه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =