افتتاح مرکز روزانه سالمندان شفیق طبس

صبح امروز طی مراسمی با حضور «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس و مسئولان ادارات و نهاد‌ها مرکز روزانه شفیق طبس که با مجوز بهزیستی در محل فاز یک کوی امیرالمومنین (ع)، خیابان امامت یک غربی تأسیس شده است به صورت رسمی افتتاح شد.

مرکز روزانه سالمندان شفیق در طبس افتتاح شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ صبح امروز طی مراسمی با حضور «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس و مسئولان ادارات و نهاد‌ها مرکز روزانه شفیق طبس که با مجوز بهزیستی در محل فاز یک کوی امیرالمومنین (ع)، خیابان امامت یک غربی تأسیس شده است به صورت رسمی افتتاح شد.

در این مراسم که در قالب برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر اجرا شد مدیر این مرکز اعلام کرد: ۵۴ زن و ۵۲ مرد سالمند از خدمات این مرکز استفاده می‌کنند.

در این مرکز خدماتی از قبیل پزشکی، روان‌شناسی، توانبخشی، آموزش‌ها و امور فرهنگی، اجتماعی، ورزش، شیوه زندگی سالم، پیشگیری از معلولیت هاو مشاوره مددکاری به سالمندان ارائه می‌شود.

همچنین در این مراسم اعلام شد از سوی اداره بهزیستی طبس ۶۵ مرکز از جمله مهدهای کودک، مراکز نهگداری و مراقبت از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست و سایر مراکز مربوط به بخش خصوصی واگذار و مجوز داد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =