برنامه ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم ویژه شامگاه ۲۱ بهمن

در شامگاه ۲۱ بهمن بانگ تکبیر در طبس طنین انداز شده و در میدان امام نورافشانی می‌شود و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح با تجمع راهپیمایان در میدان انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.

به منظور تمهید مقدمات برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز مراسم شامگاه ۲۱ بهمن برنامه ریزی شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ روز گذشته جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در طبس به ریاست «احمد طالبیان مقدم» فرماندار و با حضور «حسین ابراهیم‌زاده» معاون فرماندار، مسئول دفتر امام جمعه، مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان و تعدادی از مدیران در محل سالن همایش شهید رجایی فرمانداری تشکیل شد.

بر اساس تصمیم اعضای جلسه، مراسم راهپیمایی با تجمع مردم و اجرای برنامه‌هایی از ساعت ۹ صبح در میدان انقلاب اسلامی واقع در جوار باغ گلشن آغاز خواهد شد و راهپیمایی به میدان امام خمینی (ره) ختم می‌شود.

اجرای سرود، قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی و سخنرانی «حمیدرضا ترقی» عضو و دبیر شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور پایان بخش این مراسم است.

همچنین پس از این جلسه در نشست دیگری که در اداره تبلیغات اسلامی طبس برگزار شد برای نورافشانی و برگزاری مراسم ویژه شب ۲۲ بهمن (شامگاه ۲۱ بهمن) در محل میدان امام (ره) برنامه ریزی شد.

در این شب همزمان با سراسر کشور و به یاد تکبیرهای کوبنده‌ای که در سال ۱۳۵۷ در چنین شبی کاخ ستم طاغوت را به لرزه انداخت، بانگ مقدس و ملکوتی «الله اکبر» در طبس طنین انداز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =