برگزاری یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس

یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش طبس و اعضای ذی‌ربط برگزار شد.

طبس نیوز: یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش طبس و اعضای ذی‌ربط برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری طبس؛ در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، حجت الاسلام «سید ابراهیم مهاجریان» با تأکید بر اهمیت و جایگاه والا و تأثیرگذار ولایت مطلقه فقیه، نکاتی را در خصوص سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت.

«احمد طالبیان مقدم» فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس نیز در این جلسه با تقدیر از خلق حماسه ۲۲ بهمن توسط اقشار مختلف مردم و از جمله فرهنگیان و دانش آموزان تصریح کرد: ملت ایران و همشهریان طبسی، بصیرت و ولایتمداری خود را در حد شایسته ای به نمایش گذاشتند و همه نقشه های دشمن را مثل همیشه نقش بر آب کردند.

این مقام مسئول افزود: امسال افزایش حضور مسافران نوروزی در طبس پیش بینی می‌شود و می‌طلبد همه و به ویژه تمام دستگاه های اجرایی و ذی‌ربط، در کنار هم برای رفاه هم‌وطنان عزیز و مسافران نوروزی در شهرستان طبس تلاش کنیم و سعی کنیم تا در خصوص رعایت شئونات و حفظ حجاب و شعائر دینی مراقبت شود.

وی همچنین در ادامه گزارشی از سفر اخیر رییس جمهور به طبس برای افتتاح بزرگ‌ترین سایت ویلایی مسکن مهر کشور ارائه کرد.

«غلامحسین طاهری» مدیر آموزش و پرورش طبس نیز گزارشی را از فعالیت‌ها و وضعیت ستاد اسکان مسافران نوروزی بیان داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفت =