پروازهای فرودگاه طبس افزایش می یابد

سرپرست فرودگاه طبس گفت: مسیر پروازی تهران به طبس و بالعکس که تا پیش از این فقط در دو روز از هفته انجام می گرفت از هفتم اردیبهشت تا پایان برنامه تابستانی فرودگاه، طی سه نوبت در هفته انجام خواهد شد.

سید علی اکبر سیدی در گفت و گو با خبرنگار طبس نیوز افزود: پروازهای طبس روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۹ صبح پرواز تهران به طبس و ساعت ۱۱ از طبس به مقصد تهران پرواز انجام می شود.

وی افزود: با افزوده شدن روز پنجشنبه به برنامه پروازی فرودگاه پرواز تهران به طبس ساعت ۸:۴۵ صبح و از طبس به مقصد تهران در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست فرودگاه طبس تصریح کرد: درجه ایمنی آتش نشانی فرودگاه با همکاری شهردار محترم و آتش نشانی شهری در این روز برای پذیرش این هواپیما ارتقاء پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: فرودگاه طبس مجهز به امکانات هواشناسی شامل ارسال گزارش جوی یک ساعته و نیم ساعته، پیش بینی هوای مسیر، سیستم ارتباط کامپیوتری شبکه هواشناسی و… است.

سیدی با تقدیر از امام جمعه طبس، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، نماینده مردم شریف طبس، فرودس، سرایان و بشرویه در مجلس و مدیر کل فرودگاه های استان جهت پیگیری برای افزایش پروازهای فرودگاه طبس افزود: امیدواریم از هواپیماهای جدید خریداری شده برای نوسازی ناوگان هوایی کشور سهمی برای طبس درنظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر حدود ۲۰ میلیارد ریال برای بهسازی فرودگاه طبس هزینه شده است.

0 دیدگاه دربارهٔ «پروازهای فرودگاه طبس افزایش می یابد;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =