وضعیت پروژه‌های روستایی شهرستان طبس بازدید و بررسی شد

با حضور نماینده مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در شهرستان طبس، وضعیت اجرای مصوبات روستایی سفرهای سه گانه هیأت دولت بازدید و بررسی شد.

طبس نیوز: با حضور نماینده مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در شهرستان طبس، وضعیت اجرای مصوبات روستایی سفرهای سه گانه هیأت دولت بازدید و بررسی شد.

روند اجرای پروژه‌های روستایی شهرستان طبس مربوط به سفرهای سه گانه رییس جمهور و هیأت دولت به استان یزد بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ با حضور نماینده مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور پیشرفت فیزیکی، روند اجرایی و وضعیت اجرای مصوبات سفرهای هیأت دولت در ارتباط با شهرستان طبس بررسی، ارزیابی و پروژه‌های روستایی مورد بازدید قرار گرفت.

در این راستا روز گذشته در جلسه‌ای که با حضور «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس، معاون فرماندار، عسکری نماینده مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، کار‌شناس دفتر امور روستایی استانداری یزد و تعدادی از مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبس تشکیل شد، گزارش وضعیت مصوبات روستایی هر دستگاه پروژه‌های ارائه شد.

همچنین پس از جلسه پروژه‌های بخش دستگردان طبس از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت و امروز نیز تعداد دیگری از پروژه‌های روستایی طبس بازدید شد.

در این بازدید‌ها از وضعیت پروژه‌های مربوط به راه، آب، بهسازی و طرح‌های هادی روستایی، دفا‌تر ICT روستایی، پروژه‌های مربوط به ورزش و جوانان، بهداشت و درمان و صدا و سیما در کنار سایر مصوبات گزارش کار‌شناسی تهیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =