برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس «فدائیان ولایت» در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس از برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس «فدائیان ولایت» شهرستان طبس در ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه در منطقه رزمایشی اردوگاه قدس طبس خبر داد.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج طبس معرفی شدطبس نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس از برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس «فدائیان ولایت» شهرستان طبس در ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه در منطقه رزمایشی اردوگاه قدس طبس خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر از طبس اظهار داشت: در راستای سلسله رزمایش‌های الی بیت‌المقدس، رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس «فدائیان ولایت» شهرستان طبس با شرکت ۱۰ دسته در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در منطقه رزمایشی اردوگاه قدس طبس برگزار می‌شود.

رجبعلی غلامی ادامه داد: نیروهای واکنش سریع بیت‌المقدس طبس در قالب این رزمایش و با برنامه دقیق از پیش تعیین شده، به اجرای سه مأموریت مهم شامل «دفاع از کوی و برزن»، «مقابله با ناآرامی‌ها و آرام‌سازی» و «عملیات امداد و نجات» می‌پردازند که در تمامی این مأموریت‌ها، دفاع از مردم، مردم‌داری و مردم‌دوستی بسیج مشخص است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطرنشان کرد: برای برگزاری مطلوب این رزمایش با هماهنگی شورای تأمین شهرستان طبس، برنامه‌ریزی کاملی انجام، و جلسه‌های توجیهی متعددی با مدیران و فرماندهان بخش‌های مختلف مربوطه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف بسیج در برگزاری این رزمایش همکاری دارند، افزود: در قالب این رزمایش مراسم صبحگاه و سان نیز با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا پیش‌بینی شده است.

غلامی یادآور شد: برگزاری رزمایش‌های مختلف به عنوان حرکتی بازدارنده برای دشمنان محسوب می‌شود تا دشمنان اسلام و انقلاب بفهمند که در این سرزمین انسان‌های انقلابی و پاک‌باخته‌ای وجود دارند که در صورت بروز کوچک‌ترین حرکت و خطایی از سوی دشمن، آماده هر نوع فداکاری هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای واکنش سریع بیت‌المقدس «فدائیان ولایت» شهرستان طبس با حضور فعال و بانشاط در این رزمایش، آمادگی کامل خود را برای مقابله با دشمنان و هرگونه جان‌فشانی، به فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس تصریح کرد: بدخواهان داخلی و خارجی نظام باید بدانند که بسیج گوش به فرمان ولی امر مسلمانان امروز در همه عرصه‌ها حضور دارد و آماده دفاع و مقابله با هر نوع تهدیدی است و دیگر هیچ نقطه امنی برای دشمنان وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =