مشکلات و مسائل روستاهای عشایری شهرستان طبس بررسی شد

«احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس و «محمد علی عبداله‌زاده» نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به همراه برخی از مسئولین استان و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در بخش دستگردان از روستاهای عشایری این منطقه بازدید کردند.

«احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس و «محمد علی عبداله‌زاده» نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، معاون مدیرعامل آب منطقه‌ای استان، معاون مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد، بخشدار دستگردان و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در بخش دستگردان از روستاهای عشایری این منطقه بازدید کردند.

کرکس آب، چاه مسافر، حوض زیره، حوض کربلایی اسداله، انجیره پایین، کال عبدالغنی، رباط زنگیچه، سربالا، پده بید، چاه بلو، سمبا و تپه طاق از روستا‌ها و مناطقی بود که مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

مشکلات آب بهداشتی و شرب، راه دسترسی، ایجاد سایت BTS تلفن همراه و یارانه علوفه دام از جمله درخواست‌ها و مسائل مهم در این مناطق عشایری عنوان شد.

مسئولان در این بازدید با اهالی گفتگو کردند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این مناطق و اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =