مهر ماه ۹۲ نقطه امید دانش آموزان طبس/ احتمال تاسیس دانشکده پرستاری

رئیس آموزش و پرورش طبس از احتمال تاسیس دانشکده پرستاری در سال آینده بعنوان نقطه امیدی برای دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

طبس نیوز: رئیس آموزش و پرورش طبس از احتمال تاسیس دانشکده پرستاری در سال آینده بعنوان نقطه امیدی برای دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

غلامحسین طاهری، ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از کارهای خوبی که توسط مسئولان شهرستان پیگیری می شود، تاسیس دانشکده پرستاری در طبس است که نقطه امیدی برای دانش آموزان است.

وی عنوان کرد: امیدواریم مهرماه ۹۲ شاهد تاسیس دانشکده پرستاری در طبس باشیم.

طاهری همچنین از اجرای طرح قرائت خانه های نوروزی در فروردین ماه خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروز میهمانان زیادی از سراسر کشور به طبس می آیند و دانش آموزان بعضا با مشکل مطالعه در منزل مواجه می شوند، بر اساس برنامه ریزی انجام شده، قرائت خانه هایی در طبس معین و فعال خواهند بود تا دانش آموزان به ویژه دانش آموزان کنکوری از فرصت باقی مانده برای مطالعه استفاده بهینه را داشته باشند.

طاهری از توزیع کارت هدیه به مبلغ ۲۰ هزار تومان بین هزار و ۱۰۰ دانش آموز کم بضاعت و بی بضاعت در سه مقطع تحصیلی به مناسبت آغاز سال نو خبر داد و افزود: در مجموع ۲۲ میلیون تومان بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت توزیع شده است.

در این جلسه لطفی نماینده آموزش و پورش بخش دیهوک نیز مشکلات بخش آموزشی دیهوک را عنوان کرد و افزود: مهمترین درخواست مردم و مسئولان دیهوک ارتقا نمایندگی آموزش و پورش دیهوک به اداره است.

وی گفت: بخش دیهوک دارای هزار و ۵۰۰ دانش آموز  است که در کنکور سال قبل از بین ۳۵ نفر رتبه زیر هزار شهرستان طبس، ۱۰ دانش آموز درمدارس  دیهوک تحصیل می کنند.

لطفی همچنین در خصوص بحث اسکان مسافران نووزی در بخش دیهوک گفت: دیهوک در بین مناطق ۱۶ گانه رتبه شش را به خود اختصاص داده و این نشان از اهمیت بالای این منطقه دارد که در نوروز سال ۹۱ توانسته است ۴۰ درصد رشد در زمینه اسکان مسافران داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =