پیام ائمه جمعه شهرستان طبس به مناسبت حلول سال ۱۳۹۲ و شهادت حضرت زهرا (س)

ائمه جمعه شهرستان طبس در پیامی سال جدید را گرامی داشته و همچنین ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) را که مقارن با ایام نوروز است را تسلیت گفتند.

طبس نیوز: ائمه جمعه شهرستان طبس در پیامی سال جدید را گرامی داشته و همچنین ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) را که مقارن با ایام نوروز است را تسلیت گفتند.

پیام ائمه جمعه شهرستان طبس به مناسبت حلول سال۱۳۹۲ و شهادت حضرت زهرا ( سلام الله علیها )
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار  *  یا مدبر اللیل و النهار  *  یا محوّل الحول و الاحوال  *  حوّل حالنا الى احسن الحال
سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گرامی باد.
آغاز فصل بهار، شروع رویش و جوشش، فصل شکفتن شکوفه و رقص سبزه و خود نمایی گل است. فصل آفرینش گل‌ها و طراوت جان‌هاست؛ آغاز نو شدن و زیبا شدن است، بکوشید که ما نیز چون طبیعت در پویش و کوشش باشیم. از خدای شکوفه‌ها و گل‌ها بخواهیم که قلب‌های ما را در جهت خوبی‌ها دگرگون و بصیرت ما را در معرفتش نیکو گرداند؛ از پروردگارا روز و شب بخواهیم که حالات ما را به نیکوترین احوال تبدیل نماید.
سال ۱۳۹۲ که با شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از طرف ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای( حفظه الله ) آغاز گردیده، آن را در قالب تحولات زیبا نگریسته و در امتداد حماسه‌های جاویدان از بهمن ۵۷ در عرصه‌های دفاع مقدس، علم و فن آوری و هوا و فضا و… ملتی که ۳۵ سال است حماسه می‌آفرینند اینک به فرمایش مولایش، خود را آماده آفرینش دو حماسه دیگر در عرصه سیاسی و اقتصادی می‌نماید.
مردم شریف و ولایتمدار شهرستان طبس، اینک که شما نیز جزئی از حماسه سازان ایران اسلامی می‌باشید، الطاف مضاعف خداوند شامل حال شما گردیده و در آغاز تحول طبیعت، تحول شگرف در زمینه‌ی رشد و توسعه شهرستان شما حاصل گردیده است. ایجاد فرمانداری ویژه آغاز رویش و نوید پویش و شروع کوشش است.تلاش و کوشش همه مسئولان در عرصه سیاسی و اقتصادی، رشد و پیشرفت شهرستان را نوید می‌دهد. بیایید بزرگترین شهرستان ایران را که میقات الرضایش(ع) نامند و بزرگترین معجزات و الطاف الهی در آن رخ داده و مردمش ولایتمدارترین در عرصه‌ی اعتقادی و سخت کوش ترین در عرصه‌ی کار و کوششند، زیباترین شهرستان در عرصه سیاسی و اقتصادی بدل نماییم و با آغاز تحول طبیعت گام در آغاز تحولی شگرف بگذاریم.
در پایان به همه مردم شریف شهرستان طبس یادآور می‌شویم که مبادا آنچنان غرق در شادی و سرور شویم که فریاد مظلومانه‌ای را از پشت دری نیم سوخته نشنویم و به یاد داشته باشیم که مظلوم‌ترین مرد عالم در غم از دست دادن همسر خود فرمود:
سرانجام جمع یاران از هم می‌گسلد و کمتر وصالی را می‌توان فرض نمود که فراقی از پی آن نباشد. احمد (ص) را از دست دادم و فاطمه (س) هم عازم کوی او شد و این‌ها، همه دلیل است بر آنکه دوستی این سرا را ثباتی نیست.
سال خوب همراه با موفقیت و پیروزی برای شما هم شهرستانی‌های شریف و ولایتمدار آرزوی قلبی ماست.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم، حجت الاسلام اخلاقی فرد، حجت‌الاسلام غلامرضا مرتضی‌نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 13 =