تردد کامیون‌ها در مسیر یزد به طبس ممنوع شد

فرمانده پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد کامیون‌ها از محور یزد به طبس و بالعکس تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.

طبس نیوز: فرمانده پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد کامیون‌ها از محور یزد به طبس و بالعکس تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.

سرهنگ «ناصر مظفری» روز دوشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا، علت این تصمیم را بخاطر حجم ترافیک در این محور، حفظ آرامش و جان مسافران و کاهش بروز تصادفات احتمالی ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: طبق تصمیم صورت گرفته، تردد انواع کامیون در این مسیر به جزکامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی ممنوع که در صورت تخلف طبق مقررات با خاطیان برخورد می‌شود.

رییس پلیس راه استان یزد همچنین از حضور جدی پلیس در تمامی محور‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان در قالب بیش از ۷۰ گشت سیار محسوس و نامحسوس خبر داد.

مظفری به علل مختلف بروز تصادفات در جاده‌های استان یزد اشاره که بعلت کویری بودن یزد، مهم‌ترین آن را بخاطر خستگی و خواب آلودگی رانندگان ذکر کرد.

این مسئول همچنین به افزایش حجم مسافرت‌ها و تردد در سطح جاده‌های مواصلاتی استان خبر داد که نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است.

مظفری از عموم رانندگان خواست تا با حفظ آرامش، دقت کامل، بستن کمربند ایمنی و همچنین عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 9 =