مردم برای انتخاب اصلح با اهلش مشورت کنند

امام جمعه طبس گفت: بهتر است مردم در جریان انتخابات پیش رو، برای انتخاب اصلح، با اهلش مشورت کنند.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: بهتر است مردم در جریان انتخابات پیش رو، برای انتخاب اصلح، با اهلش مشورت کنند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری همواره با بررسی دقیق و متناسب با شرایط روز است که باید مسئولان و آحاد مردم با مدنظر قرار دادن این نامگذاری در راستای تحقق آن تلاش کنند.

وی ضمن گرامیداشت سال ۱۳۹۲ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی ملت ایران در سال پیش رو، انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است که قطعاً این انتخابات بسیار حساس‌تر و پیچیده‌تر از انتخابات سال ۱۳۸۸ است.

امام جمعه طبس افزود: حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات، تأثیر مثبت و مستقیم فراوانی در افزایش امنیت کشور، ناامید کردن دشمنان، دلگرم کردن انقلابیون دنیا و پیشرفت کشور دارد که بر این اساس لازم است تا مردم هوشیارتر از انتخابات گذشته در این صحنه حضور یافته و همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند در انتخاب فرد اصلح، با اهلش مشورت کنند.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم باید در انتخابات پیش رو توجه کرده و فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که ضمن دارا بودن امتیازات رئیس جمهور فعلی، نقاط ضعف رئیس جمهور فعلی را نداشته باشد.

مهاجریان‌مقدم یادآور شد: حماسه اقتصادی ملت ایران هم توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی است تا به این روش بتوانیم از فشارها و محاصره اقتصادی دشمن که اخیراً شدت یافته است به سلامت عبور کنیم.

این مسئول اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی مؤلفه‌های متعددی دارد که از جمله آن قناعت، جلوگیری از اسراف و تبذیر، حمایت بیشتر مردم و دولت از تولید داخلی به‌ویژه در زمینه کشاورزی و صنعت و کاهش وابستگی اقتصاد کشور به نفت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =